Author: MK79 Posted: ma, 02/12/2024 - 19:30 Ik bijt geregeld aan de binnenkant van mijn mondhoek waardoor dit bultje is ontstaan. Is dit een bijtfibroom? Attach Tandarts_Richa… Daar lijkt het wel op. Kan… Daar lijkt het wel op. Kan verwijderd worden. Maar waarom bijt u erop. Oorzaak achterhalen want anders bijt u er weer op met zelfde resultaat. Stuur privébericht Login of registreer om te reageren ma, 02/12/2024 - 20:56 Permalink MK79 Ik bijt er vaak op door… Ik bijt er vaak op door stress heb ik gemerkt zuig mijn mondhoek naar binnen en bijt dan op het uitstekend stukje vlees. Kan de huisarts dit ook verwijderen? Stuur privébericht Login of registreer om te reageren di, 02/13/2024 - 09:52 Permalink Tandarts_Richa… Waarom stress...relax. Zou… Waarom stress...relax. Zou dat eerder door de kaakchirurg laten doen. Stuur privébericht Login of registreer om te reageren di, 02/13/2024 - 22:11 Permalink 443 weergaves
Tandarts_Richa… Daar lijkt het wel op. Kan… Daar lijkt het wel op. Kan verwijderd worden. Maar waarom bijt u erop. Oorzaak achterhalen want anders bijt u er weer op met zelfde resultaat. Stuur privébericht Login of registreer om te reageren ma, 02/12/2024 - 20:56 Permalink
MK79 Ik bijt er vaak op door… Ik bijt er vaak op door stress heb ik gemerkt zuig mijn mondhoek naar binnen en bijt dan op het uitstekend stukje vlees. Kan de huisarts dit ook verwijderen? Stuur privébericht Login of registreer om te reageren di, 02/13/2024 - 09:52 Permalink
Tandarts_Richa… Waarom stress...relax. Zou… Waarom stress...relax. Zou dat eerder door de kaakchirurg laten doen. Stuur privébericht Login of registreer om te reageren di, 02/13/2024 - 22:11 Permalink
Daar lijkt het wel op. Kan…
Ik bijt er vaak op door…
Kan de huisarts dit ook verwijderen?
Waarom stress...relax. Zou…