Erge pijn op plek waar geen kiezen meer zitten

Author:
elastiek54
Posted:
wo, 06/12/2024 - 18:41
Hallo Allemaal ik heb op dit moment erge pijn op een plek waar anderhalf jaar geleden een kies is getrokken. Het voelt echt gewoon als echte kiespijn maar er zit dus niets meer. Naast deze kies zit geen kies meer dus een groot stuk leeg van tanden en kiezen. Ik heb een aantal dagen achter elkaar blokjes kaas gegeten die best hard waren kan het zijn dat dit de pijn zou hebben veroorzaakt. Ik kan pas maandag terecht bij mijn tandarts die dan een foto gaat maken. Ik slik nu om de 5 uur ibrofen omdat het gewoon heel erg veel pijn doet. Iemand een idee?
elastiek54

Ik ben net bij de tandarts geweest kon gelukkig nog even voor het weekend. Er zit inderdaad een stuk overgebleven wortel wat er door de kaakchirurg zal moeten worden uitgehaald. Helaas is er pas 21 juni plek dus moet het even uitzingen. Volop in de ibro en parasetamol. Bedankt in ieder geval voor de tip.
vr, 06/14/2024 - 11:41 Permalink
Tandarts_Richa…

De kaakchirurg heeft bijna altijd alleen pijn klachten. Zijn agenda is er helemaal vol van. Pijn kan met pijnstillers onderdrukt worden en wordt daarom daar niet als spoed aangezien. Kan uw tandarts niets aan doen. Als hij voor u gaat bellen voor voorrang en de KC vindt dat achteraf v niet. Dan heeft uw tandarts de volgende keer, als het misschien echt spoed is, een probleem want dan gelooft de KC dat niet meer. En wordt geen voorrang gegeven.
di, 06/18/2024 - 00:01 Permalink