Hallo allemaal, Vorige week is er bij mij een 3 delig brug geplaatst waarbij 2 kiezen van afgeslepen. Met de dag begon ik meer en meer last te krijgen van de brug (kou is niet te verdragen en blijft heel lang pijnlijk)
Ik ben gisteren bij de tandarts geweest en die wilde eigenlijk direct een wortelkanaalbehandeling starten. Maar bedacht zich ineens en heeft ibuprofen voorgeschreven. Om het op deze manier nog even aan te kijken. Als de klachten met ibuprofen niet minder zouden worden moest ik maar terug bellen. De klachten nemen niet af helaas.
Dus kan ik een wortelkanaalbehandeling verwachten door mijn nieuwe brug heen. Is dit enigszins een normaal verloop ?
Kan ik de tandarts hier iets in kwalijk nemen ? Want de kosten voor de wortelkanaalbehandeling zullen ook vast weer flink zijn, of geldt hier een garantie voor ?
Alvast bedankt voor het meedenken.
Ik ben gisteren bij de tandarts geweest en die wilde eigenlijk direct een wortelkanaalbehandeling starten. Maar bedacht zich ineens en heeft ibuprofen voorgeschreven. Om het op deze manier nog even aan te kijken. Als de klachten met ibuprofen niet minder zouden worden moest ik maar terug bellen. De klachten nemen niet af helaas.
Dus kan ik een wortelkanaalbehandeling verwachten door mijn nieuwe brug heen. Is dit enigszins een normaal verloop ?
Kan ik de tandarts hier iets in kwalijk nemen ? Want de kosten voor de wortelkanaalbehandeling zullen ook vast weer flink zijn, of geldt hier een garantie voor ?
Alvast bedankt voor het meedenken.
Dit zou een complicatie zijn…
Dank voor uw snelle reactie…
Kauwen doet geen pijn. De hoogte is ook van de week nog gecheckt doormiddel van een "papiertje" tussen de kiezen en dat was in orde.
Zo lang u warm en koude…
Inmiddels zijn we 2 weken…
Iemand nog suggesties? Of gewoon weer de tandarts bellen?
Doorzetten en als u vindt…