Hoi hoi.
Vorige week zondag is ons kindje van 2jaar en 10 maanden gevallen en hierbij op de mond terecht gekomen.
1 foto hoe het vorige week donderdag was en 1 foto hoe het er vandaag uit ziet.
Zijn al 2 keer bij de eigen tandarts geweest en die zeggen er niks aan te kunnen doen en het gewoon afwachten is.
Nu mijn vraag gaat dit echt genezen en geneest het dan ook netjes en goed natuurlijk.
Na ons idee lijkt het Tandvlees gescheurd/tandvlees lijkt opgetrokken.
Kan bij zo kindje dat wel beter worden?
Mvg
Vorige week zondag is ons kindje van 2jaar en 10 maanden gevallen en hierbij op de mond terecht gekomen.
1 foto hoe het vorige week donderdag was en 1 foto hoe het er vandaag uit ziet.
Zijn al 2 keer bij de eigen tandarts geweest en die zeggen er niks aan te kunnen doen en het gewoon afwachten is.
Nu mijn vraag gaat dit echt genezen en geneest het dan ook netjes en goed natuurlijk.
Na ons idee lijkt het Tandvlees gescheurd/tandvlees lijkt opgetrokken.
Kan bij zo kindje dat wel beter worden?
Mvg
Hierbij de 1ste foto Deze is…
Deze is van vorige week donderdag
Hierbij de 2e foto die is…
Onze tandarts had uiteraard…
Maar vind dat bij het tandvlees maar wat akelig pff.
Hoop en duim op het beste
hoe oud is uw kind. Vind dit…
Ons kindje word halve wegen…
Toen straks met ons kindje…
Het is dus beoordeeld. Ik…
Uw bedoeld het verkleurde…
Bij de tandartsen post hebben ze aangegeven alleen het tandje eruit te laten halen als ons kindje er last van heeft of gaat ontsteken. En aangezien dat nu echt nog niet aan de orde is hoeft dat voor nu nog niet. En het tandvlees heeft tijd nodig om te herstellen en vergeleken met hoe het er eerst uit zag is het echt al een verschil zeiden ze bij de tandartsen post. Het is nu ook echt niet ontstoken tanden niet en tandvlees niet. Ons kindje heeft gewoon een hele erge val gehad zeiden ze. En ze geluk eigenlijk is dat die nog zo jong is en dat het bij ze melktandjes is en dat het blijvend gebit niks heeft geleden.
idd. Het lijkt ook aan de…