Problemen na het plaatsen van kronen

Author:
K.Tekkn
Posted:
di, 10/15/2024 - 09:45
Goedemiddag,

Ik heb oktober ‘20 mijn hele gebit laten vervangen door kronen in Turkije.

Paar maanden was het mooi tot ik veel pijn kreeg. In oktober ‘21 maakte een tandarts in Nederland een foto omdat ik veel pijn had. Hij zag allemaal halve wortelkanaal behandelingen.
In januari ‘22 heeft dezelfde tandarts in Turkije opnieuw mijn wortelkanaalbehandelingen gedaan en weer nieuwe kronen geplaatst.

Helaas heb ik daarna nog steeds pijn.
Ik heb weer meerdere wortelkanaalbehandelingen laten doen. Tot zelfs blauw oog en een dik gezicht aan toe.

Waar ik nu heel veel last van heb is hoofdpijn boven mijn oog en aan de voorzijde van mij gezicht. Het begint met druk op mijn oog en er komt veel slijm uit mijn neus.
Ik vraag mij af of er een verband zit tussen ds hoofdpijn en de tanden.
Overigens heb ik vaak ook een vreemde geur aan mijn tandvlees als ik erover wrijf met mijn vingen.
Tandarts_Richa…

Als de beethoogte of het kauwvlak niet in orde zijn dan kan er zeker een verband zijn. Vaak is de aansluiting v kroon op tand/ kies niet glad waardoor er bacterien/voedsel tussen blijft zitten, dat gaat rotten. Zou nogmaals teruggaan en goed laten beoordelen. Het lijkt allemaal goedkoper maar als u alle heisa eromheen meetelt .... Tja. Het is niet altijd nodig een wkb te doen maar ik zie dat het vaak gedaan wordt in Turkije. Dit om te voorkomen dat de tanden/kiezen te gevoelig zijn. Vervelend. Kijk naar Dommy Roelvink , die heeft spijt.
di, 10/15/2024 - 16:30 Permalink