Vraagje ik weet het niet meer al teveel ch

Author:
hoi1994
Posted:
do, 10/24/2024 - 01:49
Weet niet of het duidelijk is maar zit hier al een lange tijd met een probleem op gemarkeerde op de afbeelding zoals te zien is die kant is groter dan de rechter kant het lijkt wel een onderhuidse huisde rubberen/ harde bult als ik er met me tong op druk soms een scherpe pijn oor en een sorry irritant gevoel in de bult meerdere kaakchirurgen en tandartsen geweest die zegen een bot kammetje probleem is this al 2 jaar aan de gang en word langzaam groter en groter ik begin te vermoeden dat een onderhuidse tumor is of iets zou dit kunnen zo niet welke richting moet ik dan onderzoeken gaan laten doen ? op een rontgen is niks te zien en een 3d rontgen ook niet en hoe noemt de plak zachte gehemelte mond holte teveel vragen ijgenlek voor 1 bericht maar chirurgen en tandartsen nu wel genoeg gezien en laten voelen waar niks uit komt
Attach
Tandarts_Richa…

Als op 3d en x-foto niets te zien is dan denk ik dat u niet bang hoeft te zijn voor iets kwaadaardig. Maar deze foto is voor mij te onduidelijk om ook maar te gissen wat het zou kunnen zijn. Boven lip op deze foto ook te onduidelijk. Kan het zijn dat u knarst waardoor de spieren soms over belast worden?. Wat ik wel zie is dat het wellicht verstandig is om naar de mondhygienist te gaan voor een poets instructie. Maar dat is niet een antwoord op uw vraag, sorry.
do, 10/24/2024 - 18:59 Permalink
hoi1994

In iedergeval al bedankt zou u me Mischien nog een advies kunnen geven over die verdikking zoals ik zij op een rontgen en 3D rontgen niks te zien wel een bult rubberachtig/hard te voelen welk onder zoek zou het wel kunnen zegen wat het is Mischien een ct scan ? Of mri
za, 10/26/2024 - 04:00 Permalink