Ik weet niet precies hoe dit forum werkt maar ik hoop dat ik hier goed zit :)
Volgende week ga ik vliegen, en ik vroeg mij af of dat verstandig is.
Vorige week was ik bij de spoed tandarts met een rode wang en veel pijn. Hij zei dat ik een 'twijfelgeval was' en zag irritatie rond een zenuw. Uiteindelijk is er niks gedaan maar wel zwaardere pijnstillers meegekregen.
Helaas was ik toen vergeten te vragen over mijn aanstaande vliegreis.
Later ben ik naar mijn vaste tandarts gegaan en hij twijfelde ook waar de pijn precies vandaan kwam, al merkte hij op dat een van de zenuwen niet meer goed reageerde op de testjes. Het bezoek duurde helaas niet heel lang.
De pijn was toen al minder en toen vroeg ik wel naar het vliegen. Hij reageerde er wat onduidelijk op en zei dat ik pijnklachten goed in de gaten moest houden.
Het probleem is, de pijn is er soms nog wel met eten/drinken, soms meer pijnlijk en soms meer gevoelig. Maar soms voelt het ook gewoon goed zonder pijn.. (er is wel vaak gevoeligheid met kauwen)
Het is voor mij onduidelijk waar de pijn precies vandaan komt en wat het precies triggert.
Nu vroeg ik me hier af, wat is nu verstandig? Gewoon vliegen volgende week?
Het eventuele probleem aanpakken is waarschijnlijk te laat omdat het al volgende week is en ook omdat het probleem nog onduidelijk is?
Volgende week ga ik vliegen, en ik vroeg mij af of dat verstandig is.
Vorige week was ik bij de spoed tandarts met een rode wang en veel pijn. Hij zei dat ik een 'twijfelgeval was' en zag irritatie rond een zenuw. Uiteindelijk is er niks gedaan maar wel zwaardere pijnstillers meegekregen.
Helaas was ik toen vergeten te vragen over mijn aanstaande vliegreis.
Later ben ik naar mijn vaste tandarts gegaan en hij twijfelde ook waar de pijn precies vandaan kwam, al merkte hij op dat een van de zenuwen niet meer goed reageerde op de testjes. Het bezoek duurde helaas niet heel lang.
De pijn was toen al minder en toen vroeg ik wel naar het vliegen. Hij reageerde er wat onduidelijk op en zei dat ik pijnklachten goed in de gaten moest houden.
Het probleem is, de pijn is er soms nog wel met eten/drinken, soms meer pijnlijk en soms meer gevoelig. Maar soms voelt het ook gewoon goed zonder pijn.. (er is wel vaak gevoeligheid met kauwen)
Het is voor mij onduidelijk waar de pijn precies vandaan komt en wat het precies triggert.
Nu vroeg ik me hier af, wat is nu verstandig? Gewoon vliegen volgende week?
Het eventuele probleem aanpakken is waarschijnlijk te laat omdat het al volgende week is en ook omdat het probleem nog onduidelijk is?
Vliegen waarheen???. Hangt…
Dank voor het antwoord. Het…
Het is voor 1 week naar Spanje, maar ben voldoende gerustgesteld.
Ben wat ongerust omdat ik in het verleden een heel vervelende ontsteking aan een verstandkies heb gehad.
Ik voel me nu ook goed genoeg om vakantie te kunnen gaan. Neem extra pijnstillers mee voor de zekerheid. Ik heb geen kuur meegekregen maar wel zwaardere pijnstillers die ik nog mee kan nemen.
Helaas kan ik geen foto toevoegen, die heb ik niet meegekregen.
Nogmaals dank voor het snelle antwoord!