Afgelopen maandag zijn aan één zijde twee verstandskiezen verwijderd door de kaakchirurg. Op de tweede dag merkte ik dat er een vloeistof uit kwam die extreem vies ruikt en smaakt. Na herhaald aandringen mocht ik gister op controle komen, waarbij ze de hechtingen onderin hebben verwijderd. Dat lijkt goed te genezen, hoewel er soms wat voedsel in terechtkomt. Ik gebruik een spuitje om dit eruit te spoelen.
Het echte probleem zit echter bovenin. Daar lekt een vloeistof uit die extreem vies ruikt en smaakt. Dit maakt me heel misselijk. De vloeistof komt om de paar seconden naar buiten, heeft een bruine kleur en is zichtbaar als ik zuig en spuug. Is dit iets om me zorgen over te maken?
Ik moet van het ziekenhuis blijven spoelen en mag maandag op zijn vroegst weer contact opnemen. De klachten lijken niet te verbeteren; met tactisch gebruik van ibuprofen is de pijn draaglijk, maar ik voel me nog steeds erg slecht. Ik heb hoofdpijn en een vol gevoel bij de oogkast. Wat raden jullie aan?
Het echte probleem zit echter bovenin. Daar lekt een vloeistof uit die extreem vies ruikt en smaakt. Dit maakt me heel misselijk. De vloeistof komt om de paar seconden naar buiten, heeft een bruine kleur en is zichtbaar als ik zuig en spuug. Is dit iets om me zorgen over te maken?
Ik moet van het ziekenhuis blijven spoelen en mag maandag op zijn vroegst weer contact opnemen. De klachten lijken niet te verbeteren; met tactisch gebruik van ibuprofen is de pijn draaglijk, maar ik voel me nog steeds erg slecht. Ik heb hoofdpijn en een vol gevoel bij de oogkast. Wat raden jullie aan?
Als toevoeging; het valt me…
goed blijven spoelen,…
Bedankt Richard, het…
U heeft een spuitje,…
Ik wil graag een update…
Ik wil ook benadrukken: als je ergens geen goed gevoel over hebt, zoals ik al twee dagen na het trekken van mijn kiezen, blijf dan aandringen op zorg. Ik vond het jammer dat het ziekenhuis mij in het begin niet serieus nam, maar door vol te houden heb ik eindelijk toch de juiste hulp gekregen.
Als er een "gaatje" is naar…