Hulp nodig

Author:
Akrasia
Posted:
zo, 09/25/2022 - 17:07
Hey, bedankt om dit te lezen, en om met de deur in huis te vallen: ik durf niet meer naar de tandarts. Ik zou zo graag geholpen worden, maar de mentale blokkade lijkt onoverkomelijk. Ik voel mij gefaald, en dat ik alles heb verpest. Er is een brug op implantaten afgebroken in mijn mond, er is ook een andere onderhand afgebroken.
Ik heb jarenlang een depressie gehad nadat iemand in mijn omgeving op traumatische manier is overleden. Ik ben toen niet naar de tandarts geweest wat erg dom was.
Ik denk dat ik hier wat bemoediging zoek. Of een luisterend oor. Bedankt.
Ik snap niet waarom zo gehandeld heb en waarom ik al zo lang zo angstig ben hierrond. Ik zit nu al een hele tijd met het verlangen mijn leven op dit vlak weer in orde te brengen, maar ik ben zo bang voor het oordeel van de tandarts, en ook dat niemand mij zou willen behandelen. En ook met het schuldgevoel dat ik de tandarts heb teleurgesteld.
Het gaat nu al een tijd weer beter met mij, maar ik zit met dit enorm grote probleem.
Akrasia

De 45 is er nu uit… Ik was wel angstig, omdat de extractie werd uitgevoerd door iemand die ik niet kende (een assistent). Maar het is vlot verlopen. In maart komt er een implantaat op deze plek, die gelukkig niet zo goed zichtbaar is. En dan ben ik tegen de zomer eindelijk helemaal klaar, en loopt alles hopelijk verder goed in de toekomst. Deze week ook nog een controle bij de gewone tandarts. Ik ga nu om de zes maanden, wat nodig is met mijn zwakke gebit.
ma, 12/09/2024 - 16:11 Permalink