Ik ben vorig jaar van tandarts gewisseld en mijn nieuwe tandarts constateerde (terecht) veel slijtage en gaf aan dat het verstandig was alles met composiet op te vullen en weer netjes te maken. Het is weer netjes! Nu 1,5 week geleden gedaan.
Alleen heb ik het idee dat het in de verkeerde vorm aangesloten is want de beet die ik nu pak is anders dan waar we op uit kwamen bij de verhoging. Als ik mijn kaken op elkaar laat rusten doet het ook pijn bij m'n slaap (onder m'n ogen?) En na een tijdje trekt het ook door naar m'n hoofd.
Komt dit ooit goed? Nu al zo'n spijt dat ik het gedaan heb ook al was het echt nodig. Het kost mega en ik voel me echt wanhopig (ook al ziet het er wel mooi uit nu) ik bel uiteraard de praktijk op maandag hoor, maar kan dat gevoel onder m'n ogen ook gewoon zijn dat het allemaal moet wennen? Het voelt ook als een enorme druk vooral op m'n bovengebit. Onder minder last (geen)
Als ik de negatieve aspecten had geweten had ik denk minder snel de beslissing gemaakt. Het kost zoveel geld maar hoe ik me nu met vlagen voel.... of is dat gewoon het verwerkingsproces ook.
#wanhopig
Alleen heb ik het idee dat het in de verkeerde vorm aangesloten is want de beet die ik nu pak is anders dan waar we op uit kwamen bij de verhoging. Als ik mijn kaken op elkaar laat rusten doet het ook pijn bij m'n slaap (onder m'n ogen?) En na een tijdje trekt het ook door naar m'n hoofd.
Komt dit ooit goed? Nu al zo'n spijt dat ik het gedaan heb ook al was het echt nodig. Het kost mega en ik voel me echt wanhopig (ook al ziet het er wel mooi uit nu) ik bel uiteraard de praktijk op maandag hoor, maar kan dat gevoel onder m'n ogen ook gewoon zijn dat het allemaal moet wennen? Het voelt ook als een enorme druk vooral op m'n bovengebit. Onder minder last (geen)
Als ik de negatieve aspecten had geweten had ik denk minder snel de beslissing gemaakt. Het kost zoveel geld maar hoe ik me nu met vlagen voel.... of is dat gewoon het verwerkingsproces ook.
#wanhopig