Ik ben vorig jaar van tandarts gewisseld en mijn nieuwe tandarts constateerde (terecht) veel slijtage en gaf aan dat het verstandig was alles met composiet op te vullen en weer netjes te maken. Het is weer netjes! Nu 1,5 week geleden gedaan.
Alleen heb ik het idee dat het in de verkeerde vorm aangesloten is want de beet die ik nu pak is anders dan waar we op uit kwamen bij de verhoging. Als ik mijn kaken op elkaar laat rusten doet het ook pijn bij m'n slaap (onder m'n ogen?) En na een tijdje trekt het ook door naar m'n hoofd.
Komt dit ooit goed? Nu al zo'n spijt dat ik het gedaan heb ook al was het echt nodig. Het kost mega en ik voel me echt wanhopig (ook al ziet het er wel mooi uit nu) ik bel uiteraard de praktijk op maandag hoor, maar kan dat gevoel onder m'n ogen ook gewoon zijn dat het allemaal moet wennen? Het voelt ook als een enorme druk vooral op m'n bovengebit. Onder minder last (geen)
Als ik de negatieve aspecten had geweten had ik denk minder snel de beslissing gemaakt. Het kost zoveel geld maar hoe ik me nu met vlagen voel.... of is dat gewoon het verwerkingsproces ook.
#wanhopig
Alleen heb ik het idee dat het in de verkeerde vorm aangesloten is want de beet die ik nu pak is anders dan waar we op uit kwamen bij de verhoging. Als ik mijn kaken op elkaar laat rusten doet het ook pijn bij m'n slaap (onder m'n ogen?) En na een tijdje trekt het ook door naar m'n hoofd.
Komt dit ooit goed? Nu al zo'n spijt dat ik het gedaan heb ook al was het echt nodig. Het kost mega en ik voel me echt wanhopig (ook al ziet het er wel mooi uit nu) ik bel uiteraard de praktijk op maandag hoor, maar kan dat gevoel onder m'n ogen ook gewoon zijn dat het allemaal moet wennen? Het voelt ook als een enorme druk vooral op m'n bovengebit. Onder minder last (geen)
Als ik de negatieve aspecten had geweten had ik denk minder snel de beslissing gemaakt. Het kost zoveel geld maar hoe ik me nu met vlagen voel.... of is dat gewoon het verwerkingsproces ook.
#wanhopig
Natuurlijk is er tijd nodig…
Dank u voor uw reactie. Het…
Het ziet er supergaaf uit nu, ik denk al 30 jaar niet zo mooi geweest. Maar dan voelt het niet goed....
Mijn tong past nu hoe m'n beet zit niet lekker in m'n gehemelte ook. Ik word wakker met een verstopte neus.
Heb al ontdekt dat als ik m'n mond niet sluit ik de dag vrijwel zonder klachten doorkom. Maar 's nachts sluit ik dus vanzelf met alle gevolgen van dien. Maandag Maar bellen, dank u wel voor de reactie nog.
Idd de beet laten nakijken.
Gister even terug geweest en…
Het is ook emotioneel nogal wennen. Het ziet er echt zoveel beter uit, maar psychisch is het ook wel pittiger dan ik verwacht had.
Geef het de tijd. Als de…