Hallo,
Ik loop inmiddels een week of 5 met een zeurderig gevoel rechtsboven bij één van mijn kiezen. Niet continu maar gedurende de dag meerdere momenten. Het is zeurend. Geen pijn met eten of drinken.
De tandarts heeft een foto gemaakt maar ziet niks en heeft me doorverwezen naar de kaakchirurg voor een extra check. Deze zag op de grote vulling na niets. Als het ergens vandaan moet komen, vermoedde ze die kies.
Deze foto is gemaakt door de kaakchirurg:

Ziet u iets op de foto wat opvalt of wat het kan zijn? Toch die achterste kies (niet de verstandskies)?
Twee jaar geleden linksboven dezelfde klachten gehad. Toen een wkb uitgevoerd maar helaas een kanaal vergeten waarna ik de kies vorig jaar heb laten trekken.
Ik loop inmiddels een week of 5 met een zeurderig gevoel rechtsboven bij één van mijn kiezen. Niet continu maar gedurende de dag meerdere momenten. Het is zeurend. Geen pijn met eten of drinken.
De tandarts heeft een foto gemaakt maar ziet niks en heeft me doorverwezen naar de kaakchirurg voor een extra check. Deze zag op de grote vulling na niets. Als het ergens vandaan moet komen, vermoedde ze die kies.
Deze foto is gemaakt door de kaakchirurg:

Ziet u iets op de foto wat opvalt of wat het kan zijn? Toch die achterste kies (niet de verstandskies)?
Twee jaar geleden linksboven dezelfde klachten gehad. Toen een wkb uitgevoerd maar helaas een kanaal vergeten waarna ik de kies vorig jaar heb laten trekken.
De verstand kies rechts…
Verder is te zien dat uw botniveau terug trekt...rookt u??.
Dank voor uw reactie! Dit is…
Dit is helaas de enige foto die ik beschikbaar heb. Bij de tandarts zelf heb ik, voor bovenstaande foto, een foto laten maken van rechtsboven
Ik rook niet. Is het terugtrekken van het botniveau ernstig?
Ik kan mijn reactie…
Verstandskies zou naar voren kunnen groeien, mocht de laatste kies ontstoken zijn. Dit heb ik linksboven ook, kies laten trekken en verstandskies trekt naar voren.
Op basis van deze foto kunt u niets zien?
Moet ik mij zorgen maken om het botniveau?
Bot trekt aardig terug in de…
Op bsis v deze foto kan ik geen conclusie trekken.
Op jonge leeftijd een kies trekken en de achterste op die plaats laten komen kan...maar vaak niet zonder orthodontisch begeleiding.