Ik heb dinsdag een kroon laten plaatsen ( op een kies die al een Wkb heeft gehad). Geen problemen tot ik vrijdagavond een broodje wou eten en het pijn deed bij kauwen.. Geen scherpe pijn maar ik omschrijf her als zeurderig. Ook drukken op de kies is nu gevoelig. Het is nu zondag en kan er niets meer op eten en pijn wordt niet minder ( denk ook omdat ik het blijf testen). Soms is het weg en soms blijft het zeuren. Ik ga maandag de tandarts bellen maar wat kan dit zijn zo ineens? Alvast bedankt.
Waarschijnlijk is de kroon…
Hartelijk dank voor uw…
Bij het plaatsen v e kroon…
- of de hoogte goed is met een carbon papiertje (soms ondanks dat kan het toch nog te hoog zijn)
_ de contactpunten met de buurelementen
_de randaansluiting
_de kleur/vorm/stand.
Goedemorgen, Het is nu dag 3…
Het is nu dag 3 na het ' afslijpen' van mijn kroon. De dag erna merkte ik weer af regelmatig een "zeurderig" gevoel. Ik dacht eerst vanuit de kies zelf ( zit onder), maar het vreemde was dat de pijn nu ook van boven komt en daarnaast bleek dat ik bij het wrijven over mijn wang een beurs en trekkend gevoel heb. De pijn is niet kloppend en ik heb geen dikke wang. De kies moet ik ontzien voor 2 weken en is inderdaad nog steeds pijnlijk bij bijten en aanraken ( ik ben ongeduldig en had gehoopt dat dit na afslijpen gelijk minder was)
Het lijkt wel alsof al mijn spieren in kaak, wang aan het overwerken zijn. Hoort dit bij het herstelproces? Ik kijk het deze week nog aan en anders denk ik maandag weer terug naar de tandarts ☹
Waarschijnlijk nog te hoog…
Uw spieren reageren ook op veranderde situatie.