vanwege teruggetrokken tandvlees wil mijn tandarts graag dat ik elektrisch poets.
Ik heb een paar jaar geleden een Oral-B gekocht. Doet het prima. Maar het gebruik ervan staat me zo tegen dat ik hem vaak niet gebruik en toch met de hand poets.
Ik vind het getril in mijn mond heel onaangenaam om 1 of andere reden.
Nu vroeg ik me af, werkt het met een Sonicare net zo of anders? Is dit wellicht een oplossing voor mij om toch elektrisch te gaan poetsen zonder dat getril in mijn mond?
Ik heb een paar jaar geleden een Oral-B gekocht. Doet het prima. Maar het gebruik ervan staat me zo tegen dat ik hem vaak niet gebruik en toch met de hand poets.
Ik vind het getril in mijn mond heel onaangenaam om 1 of andere reden.
Nu vroeg ik me af, werkt het met een Sonicare net zo of anders? Is dit wellicht een oplossing voor mij om toch elektrisch te gaan poetsen zonder dat getril in mijn mond?
Re: Sonicare beter voor mij?
Ik moest trouwens ook erg wennen aan die trillende borstels, kreeg een soort kriebel in mijn mond waardoor ik even moest stoppen. Maar het wende wel en nu vind ik het wel lekker.
Waar het vaak mis gaat met electrisch poetsen is dat men er gewoon mee gaat poetsen ipv daadwerkelijk de borstel het werk te laten doen. En dan is ie minder effectief zelfs dan een handborstel die goed gehanteerd wordt.
Trilling is persoonlijk, ook al duurt het maar twee minuten.kan ik verder niets zinnigs over zeggen.
Ik houd het dan toch maar bij de Oral-B die ik nu heb.
Volgende week een controle bij de tandarts. Daar ook nog eens vragen wat ze vinden.