Vrijdag heb ik mijn onderlinker verstandskies laten trekken, thuis gekomen heb ik gebukt om iets op te pakken en bam daar zwol meteen mijn wang op naar mega dik, als ik in mijn wang kijk zover het gaat is die helemaal pimpelpaars en blauw, nu zondag is mijn wang nog steeds heel dik, slikken gaat moeilijk, zelfs bij mijn klieren is het dik (keel dan), met pijnstillers (600 brufen bruis)is de pijn redelijk uit te houden, tandenpoetsen gaat net aan, heb geen mondspoelmiddel gekregen zeiden dat het niet nodig was....mijn vraag is...hoe lang zal ik met die mega wang lopen en is het normaal zo dik ??....groeten daan
Over het algemeen verdwijnt de zwelling na enige dagen tot een week vanzelf en zijn geen verdere aanvullende maatregelen als o.a. een antibioticum noodzakelijk.
Maar neem het zekere voor het onzekere en bel de tandarts/kaakchirurg morgen even.
sterkte.
[ Dit Bericht is bewerkt door: de digitale tandarts op 2003-06-29 16:53 ]
Toch is het nog wat vroeg,het is nog maar van 29 juni geleden zie ik.een dikke flinke week zou je dus pijn kunnen hebben er van,ook dat speeksel wat wat bruin is is vrij normaal,maak je daar niet ongerust om.Zoals je zegt de kaakmeneer heeft het schoon gemaakt die wond,dus daarmee vast dat het ook weer wat kan bloeden.
Je gaat over twee weken op vakantie,kijk het nog een week effe aan,en veranderd hhet niet,ga dan effe terug naar je tandarts.
Sterkte ermee,denk dat het wel goed komt.
[ Dit Bericht is bewerkt door: terry op 2003-07-02 20:20 ]
Je hebt wel pech hoor, dit komt zelden voor. :sad:
Zolang je geen echte nabloeding hebt is het goed mogelijk dat er af en toe nog wat stolseltjes uit de wond komen. Probeer de wond goed schoon te houden met de materialen die de kaakchirurg gegeven heeft en te voorkomen dat er voedselresten in achterblijven.
Heel veel sterkte !!!