Hallo...
Ik weet niet of ik met deze vraag nou bij de tandarts of bij de huisarts moet stellen...
Ik heb een knobbeltje in mijn mond... volgens mij op mijn gehemelte... tis in mijn bovenkaak.. boven mijn tong weet niet hoe dat heet.
Heb het al best lang en wil nu wel weten wat het is.. hij is ook een beetje gevoelig...
Dus mijn vraag luidt: moet ik met dit probleem naar de tandarts of naar de huisarts...
Hopelijk moet ik hiervoor niet naar de tandarts.. omdat ik al zo bang voor hem ben.
Groetjes Marjolijn
Ik weet niet of ik met deze vraag nou bij de tandarts of bij de huisarts moet stellen...
Ik heb een knobbeltje in mijn mond... volgens mij op mijn gehemelte... tis in mijn bovenkaak.. boven mijn tong weet niet hoe dat heet.
Heb het al best lang en wil nu wel weten wat het is.. hij is ook een beetje gevoelig...
Dus mijn vraag luidt: moet ik met dit probleem naar de tandarts of naar de huisarts...
Hopelijk moet ik hiervoor niet naar de tandarts.. omdat ik al zo bang voor hem ben.
Groetjes Marjolijn
Of kan ik dat gewoon laten zitten zodat ik niet naar de tandarts hoef?
Groetjes Marjolijn
(al het er al langer zit, had je het nog niet bij je laatste tandartsbezoek dan?)
Het bobbeltje voelt vrij hard aan...
Groetjes Marjolijn...
In het eerste geval is het een fisteltje en kan het de uitgang zijn van een wortelpuntontsteking. Dus: naar de tandarts.
In het tweede geval is het een ontstekinkje van het slijnmvlies. Meestal is het onschuldig en verdwijnt het voorgoed na een paar dagen. Is dat niet zo, dan: naar de tandarts.
wil
Marjolyn schreef al dat het bobbeltje er al best lang zit! Dus ontstekingskje van het slijmvlies zal het niet zijn!
Groetjes Moon
Ook sommige typen ontstekingen kunnen zeer langdurig aanwezig zijn hoor..
Groetjes Marjo...
wil
sterkte meissie! Ik zal aan je denken! Hou ons op de hoogte!