2 weken geleden heb ik een kroon gekregen op de 2.6. Een wkb was niet nodig. De behandelingen die vooraf gingen aan het plaatsen van de definitieve kroon verliepen vlekkeloos en nagenoeg zonder napijn. Na het plaatsen van de definitieve kroon werd mijn hoera-stemming echter wat minder : bij het kauwen pijn, maar nog vervelender is een enorme gevoeligheid voor warm en koud in het gebied van de kroon maar ook in de onderkaak. Aangezien de pijn is begonnen na het plaatsen van de kroon, wijs ik deze zelf maar als de boosdoener aan en beschouw ik de rest als uitstralingspijn. De kroon voelt niet echt als te hoog aan, maar heel natuurlijk voelt het sluiten en over elkaar schuiven van de kiezen nu ook weer niet.
Mijn vraag is : kan een iets te hoge kroon deze klachten veroorzaken en is het verstandig om het nog even aan te zien of om z.s.m. terug te gaan naar de tandarts?
Groeten, Cezan
Mijn vraag is : kan een iets te hoge kroon deze klachten veroorzaken en is het verstandig om het nog even aan te zien of om z.s.m. terug te gaan naar de tandarts?
Groeten, Cezan
Mocht je nog meer informatie willen hebben of nog vragen hebben, kun je het altijd laten weten. :smt006
Blijkbaar gebeurt dit soms en heb je gewoon pech!
Ik herinner me een mooie zin die ik hier op het forum eens heb opgevangen: het menselijk lichaam reageert niet altijd zoals gewenst of verwacht.
Binnen welke termijn zou ik eventuele verbetering kunnen verwachten?
Groeten, Cezan
Voor de 3e keer terug naar de tandarts (kreun!)? Wat kan ik verwachten/welke opties zijn er nog over voordat er een wkb wordt opgestart?
Groeten, Cezan
Sterkte.