Hallo,
Onlangs heb ik een wortelkanaalbehandeling gehad (afgelopen donderdag, tweede schoonmaak). Nu is de noodvulling eruit gevallen en proef ik voortdurend het ontsmettingsspul... Ik wil morgen direct naar de tandarts, moet ik in de tussentijd iets doen (afdekken ergens mee bijv.)?
Groet,
Berend
Onlangs heb ik een wortelkanaalbehandeling gehad (afgelopen donderdag, tweede schoonmaak). Nu is de noodvulling eruit gevallen en proef ik voortdurend het ontsmettingsspul... Ik wil morgen direct naar de tandarts, moet ik in de tussentijd iets doen (afdekken ergens mee bijv.)?
Groet,
Berend
Heel veel sterkte ermee en laat nog maar even weten hoe het afgelopen is. Mocht je nog vragen hebben kun je het natuurlijk ook altijd laten weten.
:smt006 Geke
Ben vanmiddag langs de tandarts geweest, die vertelde me dat de noodvulling er nog in zat (zo ook het watje). Het bovenste laagje van de vulling was er af gevallen, de rest zat er nog in. Dat ik de hele nacht het ontsmettingsmiddel heb geproefd had volgens de tandarts te maken met het feit dat de vulling ook een beetje doordrenkt was met het spul. Mijn kies is nu afgedekt met een of ander cement laagje.
Nou, dat scheelde dus allemaal weer! :lol: