Vorige week heb ik een klein gaatje laten vullen aan de achterkant van een snijtand. Het gaatje zat aan de zijkant onderaan. Een paar dagen erna bleef ik tijdens het flossen ergens aan haken. Het leek erop dat er een klein stukje hard doorzichtig plastic zat. Ik wilde het met een tandenstoker weghalen, maar het bleek vast te zitten aan de vulling/tand. Toen ben ik er verder maar afgebleven. Inmiddels is het stukje weg, maar ik blijf tijdens het flossen haken onder de vulling.
Nu heb ik sinds een aantal dagen heel veel last van deze tand als ik iets drink/eet wat koud is of bij het inademen van koude lucht. Bij warmte en druk voel ik eigenlijk helemaal niets, echt alleen bij kou.
Ik vraag me nu af wat er aan de hand kan zijn en of ik terug moet naar de tandarts.
Ik ben in Kerkrade geholpen en vanwege de afstand rijd ik liever niet zomaar even op en neer. Als het nodig is ben ik er echter liever op tijd bij.
Gabrielle
Nu heb ik sinds een aantal dagen heel veel last van deze tand als ik iets drink/eet wat koud is of bij het inademen van koude lucht. Bij warmte en druk voel ik eigenlijk helemaal niets, echt alleen bij kou.
Ik vraag me nu af wat er aan de hand kan zijn en of ik terug moet naar de tandarts.
Ik ben in Kerkrade geholpen en vanwege de afstand rijd ik liever niet zomaar even op en neer. Als het nodig is ben ik er echter liever op tijd bij.
Gabrielle
Heel veel sterkte ermee, ik hoop dat het zo een beetje duidelijk is.
:smt006 Geke
Bedankt voor je snelle reaktie.
De pijn blijft echt wel een tijdje aanhouden. Zeker langer dan een minuut, maar daarna voel ik helemaal niks meer.
Ik kan nu aan de voorkant zien dat er onderaan deze tand een stukje weg is, piep klein, maar voorheen was dat niet. Denk jij dat dit normaal kan zijn? Dat de tandarts het gaatje weggeboord heeft en niet alles helemaal opgevuld is. Moet dat dan gepolijst worden?
De kans lijkt me niet zo groot dat de zenuw blijvend geirriteerd is, althans dat hoop ik, het was maar een klein gaatje. Of kan dat toch?
Wil je deze vragen nog even voor me beantwoorden svp?
Ik hoop dat het zo duidelijk is, mocht je nog vragen hebben kun je het natuurlijk laten weten.
:smt006 Geke
Ik ga toch meer even bellen met Kerkrade.
Groetjes Gabrielle