ik ben dus bezig met m'n mondje te verzorgen, draag momenteel een beugel en nog 3 weekjes mag die weg :)
door 'n fietsongevalletje heb ik 1 tand gehad die afgebroken was bovenaan (voortand dus) en tand ernaast is er ook stukje af, dit is opgelost door stiftand en beetje bij te vullen,
maar om het helemaal mooi te maken ga ik nu kroon (kronen wss) laten steken..
de rest van m'n voortanden zijn nog gaaf, maar staan niet perfect op een rijtje, en als ik bvb 2 kronen zo laten steken (2 voorste tanden) dan zou een kleurverschil vrij snel opvallen.. daarom zou ik graag die 6 tanden (dus de 2 hoektanden en de 4 tanden ertussen) een kroon van laten maken, zodat kleurverschillen na het bleken niet opvallen..
opmerkingen hierover ?
door 'n fietsongevalletje heb ik 1 tand gehad die afgebroken was bovenaan (voortand dus) en tand ernaast is er ook stukje af, dit is opgelost door stiftand en beetje bij te vullen,
maar om het helemaal mooi te maken ga ik nu kroon (kronen wss) laten steken..
de rest van m'n voortanden zijn nog gaaf, maar staan niet perfect op een rijtje, en als ik bvb 2 kronen zo laten steken (2 voorste tanden) dan zou een kleurverschil vrij snel opvallen.. daarom zou ik graag die 6 tanden (dus de 2 hoektanden en de 4 tanden ertussen) een kroon van laten maken, zodat kleurverschillen na het bleken niet opvallen..
opmerkingen hierover ?
Ik hoop dat het zo een beetje duidelijk is, mocht je nog vragen hebben kun je het natuurlijk laten weten.
:smt006 Geke
waar ik naar streef is een quasi perfecte glimlach, ik zou het héél erg jammer vinden om kleurverschil op te merken en ik dacht, als ik alle 6 van die voorste tanden een kroon neem, is er totaal geen kleurverschil..
Ik hoop dat het zo duidelijk is. Mocht je nog vragen hebben kun je het natuurlijk laten weten.
:smt006 Geke