hallo,
Na alle waarschijnlijk heid zal dit ergens op het forum staan, maar ik kan het niet vinden vandaar deze vraag.
ik ben vandaag bij de tandarts geweest en ja mijn melkkies laat ik trekken maar in plaats daarvan komt een implantaat en ik zou graag willen weten wat dat is en hoe het in zijn werk gaat zo iets te plaatsen.
innge
Na alle waarschijnlijk heid zal dit ergens op het forum staan, maar ik kan het niet vinden vandaar deze vraag.
ik ben vandaag bij de tandarts geweest en ja mijn melkkies laat ik trekken maar in plaats daarvan komt een implantaat en ik zou graag willen weten wat dat is en hoe het in zijn werk gaat zo iets te plaatsen.
innge
Waarom geen implantaat?
Implantaten zijn een hele mooie oplossing voor veel tandheelkundige problemen, maar dan moet er wel een probleem zijn! Elke behandeling brengt een zeker risico met zich mee. Dit plus de lasten en de hoge kosten die een implantaat met zich mee draagt, zorgt ervoor dat je soms beter kunt beslissen niets te doen.
Met vriendelijke groet,
Paul.
Toch ben ik benieuwd wat zoiets ongeveer kost. Kun je daar nog wat over zeggen (gewoon orde van grote, honderden, duizenden euros's.....)?