Ik heb in een zeer korte tijd 6 vullingen gekregen (ik weet het slecht, slecht!!) 1 hele grote bij mijn rechter voortand, een kleine maand geleden.
Nu heb ik de afgelopen dagen een hele vreemde soort druk op die tand staan. Ook de tanden eromheen voelen vreemd aan, gevoeliger dan anders. Het is net of ik een beugel in heb die ongelofelijk strak is aangedraaid. Iemand enig idee wat dit kan zijn? Ik neem nu van tijd tot tijd een paracetamolletje maar dat helpt ook niet echt.
Nu heb ik de afgelopen dagen een hele vreemde soort druk op die tand staan. Ook de tanden eromheen voelen vreemd aan, gevoeliger dan anders. Het is net of ik een beugel in heb die ongelofelijk strak is aangedraaid. Iemand enig idee wat dit kan zijn? Ik neem nu van tijd tot tijd een paracetamolletje maar dat helpt ook niet echt.
Ik hoop dat we je hierna wat meer duidelijkheid kunnen geven Dee. Veel terkte in ieder geval.
Gr, Mignon
De pijn begon vrijdagavond. Ik ben vrijdag ochtend naar de tandarts geweest en toen zijn er twee kiezen gevuld met een witte vulling, 1 in de rechter onder en 1 in de rechterbovenkaak. het vreemde is dat de kiezen me geen pijn doen maar mijn rechter voortand een constante zeer grote druk krijgt te verduren en de 2 tanden en eerstvolgende kies zijn zeer gevoelig. Gisteren was de pijn nog af en toe.. maar vannacht kon ik er niet van slapen en vandaag is het de hele dag al ontzettend gevoelig. Warm en kou zijn niet zeer storend alleen een glas koud water lijkt zelfs enigzins de pijn te neutraliseren. Vandaag voelde ik me wat koortsig maar dat kan komen door het weinige slapen en omdat ik zowel paracetamol als ibuprofen heb gehad.
Ik hoop u zo voldoende te hebben geinformeerd..
Gr, Mignon