Vanwege ruimtegebrek in mn gebit heb ik een naar voren gegroeide voortand. Ik wilde deze graag laten corrigeren door een invisalign, aangezien ik voor de meest onzichtbare methode wilde gaan. Een paar jaar geleden werd deze methode helemaal niet vergoed, maar sinds een paar maanden lees ik weleens dat het bij sommige mensen is vergoed. Op de websites van verzekeraars staat alleen vermeld of orthodontie vergoed wordt, maar niet of dat ook invisalign betreft. Dus mijn vraag: Weten jullie welke verzekeraar(s) de invisalign vergoedt en voor hoeveel?
Re: Vergoeding Invisalign
Ik denk dat je het beste wat verzekeraars kunt bellen met deze vraag. Misschien zou je ook een standaard bericht kunnen mailen naar verschillende verzekeraars. Zij kunnen je zeker weten de goede informatie geven!
Vriendelijke groetjes en succes,
Roxanne! :smt006
Jammer is dat... Maar ben wel blij dat je al verder bent gekomen!
Groetjes Roxanne! :smt006
Je kan aan het einde van het jaar van verzekerening veranderen.
Groetjes :smt006
En is er dan een bepaalde tijd vastgesteld voor hoelang je verzekerd moet zijn om wel voor die vergoeding in aanmerking te komen? Want het lijkt me toch wel logisch dat ze OOIT een beugel voor je moeten vergoeden, orthodontie staat toch niet voor niets op het vergoedingenoverzicht?