verstandskies boven trekken of snijden ivm gat

Author:
cobravosje
Posted:
wo, 04/01/2009 - 18:42
ik had een vraag ik moet 17 april naar de tandarts, ben doodzenuwachtig want
er zit aan de zijkant een gaatje wat groter wordt omdat het een soort van afbrokkelt ofzo..tenminste zo voelt het gaatje aan alsof het "gekartelt" is.
het zit in het midden (wel aan de wang kant) van mijn kies, niet meteen onderaan en ook niet direct aan de bovenkant. ik ben dus bang dat om deze rede er gesneden moet worden, omdat de kies misschien afbreekt als hij probeert te trekken..of hij wil het niet eens proberen? :( de kies is goed doorgekomen hoor dus daar zou het niet aan liggen..wat denken jullie?

groetjes
Spiegeltje

DE tandarts zal waarschijnlijk een foto maken en zo nodig beoordelen of hij zelf de kies kan trekken. Als het lastig wordt zal de tandarts waarschijnlijk doorverwijzen naar de kaakchirurg.Dat klinkt veel erger dan het is hoor. Ik denk niet dat het vanaf het forum te bepalen is of dat gaatje nog wat uitmaakt. Probeer je niet zo druk te maken, er wordt door vakmensen naar gekeken. .
wo, 04/01/2009 - 21:12 Permalink
cobravosje

en hoe is het gegaan:P ik moet dus vrijdag...en heb het ook nu nog onder controle, maar ik moet nie klagen een vriend van mij zit al 3 dagen en 1 x s'nachts (vanacht) bij de tandarts op de stoel, had 19 gaatjes, en zware ontstekingen ligt al dagen wakker van de pijn.
en net belde hij op; ja vanacht dus weer naar de tandarts geweest en NOG stik ik van de pijn heb diclofenac en al 8 ibuprufens op. arme ziel:(
ben ik effe blij dat ik dat niet ben..maarja wat kan ik zeggen ik beval liever dan dat ik naar de tandarts ga, maar toch is de bevallings pijn duizend keer erger dat is nog is bizar :smt017
za, 04/11/2009 - 12:24 Permalink