bittere smaak nog erger naar medicijn ingespoten pocket????

Author:
patriessss
Posted:
do, 07/02/2009 - 21:19
hey daar ben ik weer om even op mijn andere topic terug te komen ik had dus last van een zure smaak in mijn mond en dat kwam dacht ik door mijn kies die proefte zuur!
Vanochtend weer naar de tandarts geweest en hij heeft mijn oude vulling vervangen! en de kies smaakt niet meer zuur,
maar gister heeft hij dus iets in een pocket gespoten hij zei een medicijn? ik vroeg me af of iemand hier mee bekend is???? of wat dat precies is? want ik heb nu dus een constant bittere smaak in mijn mond en vroeg me af of dat er iets mee te maken kan hebben?
groetjes
patriessss

nou hier ben ik weer, word inmiddels wanhopig er van! de vulling was te hoog , maar de smaak was weg , dus twijfel twijfel zal ik wel de kies laten bijslijpen of niet om de angst dat ik weer die smaak ging krijgen, nou naar een week tobben toch maar gegaan, de tandarts heeft de kies bij geslepen en de volgende dag was de smaak er weer , ik snap er niks van er zit een ruwe plek aan de zijkant van mijn kies en die smaakt echt zuur, ik denk dat ik dat ik de kies er maar uit laat trekken want hier word je echt gek v :( an!!!!!
zo, 07/19/2009 - 19:56 Permalink
patriessss

hallo, het is nu een half jaar verder en zit nog steeds met hetzelfde probleem :cry: ik ben afgelopen dinsdag maar weer es naar de tandarts gegaan,met het idee haal die rot kies er maar uit! nou de tandarts zei dus dat de smaak kon wegkomen van het ruwe vlak aan de zijkant van mn kies omdat daar viezigheid op kan hechten, dus heeft hij een stuk van mijn zijkant van mn kies afgeslepen, de smaak is niet weg! :( en wat er nu nog eens bij komt is dat er nu scherp randje aan de zijkant zit waardoor als ik praat of eet ik continu mn wang opensnijd! :( die kies maakt me echt gek, wacht dit weekend maar weer af of mijn wang blijft bloeden en anders maar weer bellen maandag!
Zo'n tandarts hoort toch als hij iets er afslijpt het ook weer glad te maken? zo blijf ik dus maar betalen aan de tandarts!
en dit alles is begonnen door een amalgaam vulling waar ik allergisch voor bleek te zijn!
do, 11/12/2009 - 14:22 Permalink