Ik heb vorige week dinsdag ( de 15de ) mijn 2 voortanden laten trekken en 4 tanden die ernaast liggen laten slijpen voor een brug. Er is toen ook een noodbrug geplaats.
Nu 9 dagen later heb ik nog steeds veel pijn. En wel in al mijn andere tanden.....
Echt heel raar, maar al mijn tanden doen ontzettend pijn. Paracetamol helpt wel maar helaas maar 3 uur. Daarna begint de pijn weer.
Mijn tandarts zei gisteren dat ie niet wist waarom dit was, hij was niet aan mijn andere tanden geweest zei hij.
Is dit herkenbaar?? Of is er iets goed mis???
Groetjes Monique
Nu 9 dagen later heb ik nog steeds veel pijn. En wel in al mijn andere tanden.....
Echt heel raar, maar al mijn tanden doen ontzettend pijn. Paracetamol helpt wel maar helaas maar 3 uur. Daarna begint de pijn weer.
Mijn tandarts zei gisteren dat ie niet wist waarom dit was, hij was niet aan mijn andere tanden geweest zei hij.
Is dit herkenbaar?? Of is er iets goed mis???
Groetjes Monique
Re: Napijn van trekken voortanden
Dat kan kloppen.... Dat staat er normaal ook voor. Paracetamol is een effectieve pijnstiller maar werkt niet zo lang.
Is de pijn al wat minder geworden?
Hoort dit?? Want niemand snapt de pijn die ik heb.
En begin nu toch echt wel beetje ongerust te worden.
Hoe kan het zijn dat er 2 voortanden worden getrokken en ik nu al
bijna 2 weken pijn in al mijn andere tanden en kiezen heb????
En de pijn word niet minder of blijft lager weg na t nemen van pillen.
Groetjes Monique
Je bent nu zoveel maanden verder en ik neem aan dat je inmiddels je definitieve brug(gen) hebt, hoe gaat het nu?
Ik heb nl nu ruim 2 wkn een noodbrug en heb hetzelfde probleem, bij mij zijn de 2 snijtandjes getrokken en beide hoektanden en voortanden afgeslepen, ik krijg uiteindelijk 2 bruggen.
Groetjes,
Cinzia