Ik heb een verwijsbrief gekregen voor het MCL bijzonder tandheelkunde.
Hierin staat dat er enkele caviteiten aanwezig zijn waarbij de 18 tm 48 geextraheerd moeten worden.
Wat houd dit precies in? Zijn het de elementen 18 en element 48 dat getrokken moet worden, of mis ik straks mijn hele boven gebit ofzo :P ?
Hierin staat dat er enkele caviteiten aanwezig zijn waarbij de 18 tm 48 geextraheerd moeten worden.
Wat houd dit precies in? Zijn het de elementen 18 en element 48 dat getrokken moet worden, of mis ik straks mijn hele boven gebit ofzo :P ?
Re: Extraheren 18 tm 48
18 = rechtsboven
28 = linksboven
38 = linksonder
48 = rechtsonder
18 t/m 48 is namelijk wel het hele gebit....lijkt mij niet dat dat de bedoeling is, dan komt er namelijk een prothese in...
18 en 48 zou zijn de verstandskiezen aan de rechterkant, maar daarvoor moet u naar een kaakchirurg, niet naar een afdeling bijzondere tandheelkunde...
Dat kon ik me dus ook al niet voorstellen.
Maar in dit topic vertelt TO dat hij erg bang is voor naalden, en het daarom onder narcose wil laten doen. Waarschijnlijk daarom de afdeling bijzondere tandheelkunde?
Mee eens, en het zou ook best attent zijn als TO in dat andere topic even laat weten hoe zijn tandartsbezoek nou eigenlijk is verlopen.
Vooral omdat daar specifiek naar gevraagd wordt.
Waarschijnlijk wordt dan ook meteen duidelijk waarom hij een verwijsbrief voor het MCL bijzondere tandheelkunde heeft meegekregen.