Hallo,
Ik ben niet tevreden over mijn tanden dat is sinds ik een beugel heb gehad:
Bij mijn 2 voortanden zit hoogte verschil en dat merk je met dicht bijten als ik mijn tanden dat iets naar achter haal dat ze precies op elkaar staan ik erger me hier best aan maar ik wil niet weer aan de beugel.
Ik weet niet of het op de foto goed te zien is zo niet dan zeg het maar.
Voor het bijslijpen van mijn tanden ben ik heel bang dat er iets afbreekt.
Bedankt![attachment=0]21141259.jpg[/attachment]
Ik ben niet tevreden over mijn tanden dat is sinds ik een beugel heb gehad:
Bij mijn 2 voortanden zit hoogte verschil en dat merk je met dicht bijten als ik mijn tanden dat iets naar achter haal dat ze precies op elkaar staan ik erger me hier best aan maar ik wil niet weer aan de beugel.
Ik weet niet of het op de foto goed te zien is zo niet dan zeg het maar.
Voor het bijslijpen van mijn tanden ben ik heel bang dat er iets afbreekt.
Bedankt![attachment=0]21141259.jpg[/attachment]
Re: Hoogte verschil tanden,
Alles hangt af van de vorm, het niveau van de tandvleescontour aan de rand van de tanden. Daar kun je zien wat er kan, nodig is, mogelijk is. Op een foto toont dat niet geheel.
Soms kun je dan besluiten iets te beslijpen en iets op te bouwen. Ook niet blijvend, want een randje composiet moet je tzt vernieuwen, maar sneller, stabieler en veel goedkoper dan een beugel.
Bedankt voor dat compliment!
bedankt voor uw reactie!
Is dit eigenlijk ook niet op te lossen met een losse beugel of wat ik bij iemand zag geen hele vaste beugel maar gewoon alleen slotjes opbde 2 voortanden
eventjes een update: ik had het over een losse beugel maar dan het liefste een die alleen na school en snachts in moet
Als het een buitenboordbeugel is is het ook niet erg
Bedankt