Tandarts.nl
3.5
Glimlach met vertrouwen
Joana Duarte Pedreiras
Duidelijke uitleg
3.3
Behandeltijd
4.0
Is deskundig
3.3
Aanbeveling
3.3
3
waarderingen
JP de Jong 09 Apr 2025 - 13:30
Lees aub goed door; Na jaren tevreden klant van Denteam Clinics (voorheen CDC complete tandzorg) waar ik verschillende behandelingen heb laten uitvoeren, ging ik akkoord met het plaatsen van een nieuwe kroon.
Bij het plaatsen van de definitieve kroon bleek al snel dat deze niet paste dus werd er nog extra geslepen om de kroon alsnog passend te krijgen. Weken van tandpijn volgde waarvan ik de Locatie manager en de tandarts steeds op de hoogte van heb gehouden, gewoon afwachten werd er gezegd het gaat vanzelf over maar het ging niet over. Röntgenfoto werd gemaakt maar de tandarts zag niets.
Uiteindelijk heeft mijn eigen tandarts de wortelkanaalbehandeling die nodig bleek moeten uitvoeren, dus let aub op! Ik was al 20 jaar klant maar u hoeft NIETS van tandarts J.D. te verwachten wanneer er zogezegd “stront aan de knikker” is.
Duidelijke uitleg
1
Behandeltijd
1
Is deskundig
1
Aanbeveling
1
1.0
JP de Jong 08 Apr 2025 - 13:44
Al reeds 20 jaar klant bij Denteam (voorheen CDC Complete Tandzorg)
De voorheen zeer vooruitstrevende allround tandheelkundige kliniek waar ik door de jaren heen diverse behandelingen heb laten uitvoeren is veranderd in een horror kliniek, lees aub aandachtig door! (Ik verbaasde me namelijk ook wel eens over de slechte reviews).
Vol vertrouwen in het goede werk dat voorheen geleverd was door CDC ging ik eind 2024 akkoord met het plaatsen van een nieuwe kroon. De afspraak verliep in eerste instantie voorspoedig, de noodkroon werd geplaatst en na 2 weken zou de nieuwe definitieve kroon gereed zijn.
Al snel bleek de nieuwe kroon niet te passen, er werd nog extra geslepen aan mijn kies om te zorgen de kroon alsnog passend te krijgen. Heel veel pijn volgde tijdens deze behandeling, te ver geslepen dus zenuwpijn door de verdoving heen. Met extra verdoving en 2e noodkroon werd ik naar huis gestuurd, er moest nu een nieuwe kroon gemaakt worden.
Ik heb twee weken met deze noodkroon tandpijn gehad en dit ook aangegeven toen de uiteindelijke “nieuwe” kroon geplaatst werd. Dit zou zeker overgaan, gewoon nog 3 weken wachten maar de pijn ging niet over.
4 weken na plaatsing van de definitieve kroon wilde de tandarts J.D. de kies dan uiteindelijk toch beoordelen op aandringen van mijzelf. Een röntgenfoto werd gemaakt maar het zag er allemaal normaal uit, nog 3 weken wachten werd er gezegd.
Ik kreeg de factuur gestuurd van de röntgenfoto! Ondertussen was de pijn niet meer te houden, afspraak voor second opinion gemaakt bij eigen tandarts, deze beoordeling bevestigde de pijn die ik al zo lang voelde. Tandarts J.D. wilde de foto van mijn eigen tandarts beoordelen maar er werd totaal niet op gereageerd, mijn eigen tandarts heb ik dan uiteindelijk opdracht gegeven voor de wortelkanaalbehandeling die nodig bleek.
De kern van het verhaal is dat u NIETS hoeft te verwachten van Denteam wanneer er zogezegd “stront aan de knikker is”! O ja toch wel…. De rekening! Aan Tandarts J.D. en locatiemanager C.V.; Ik heb me zeer sportief opgesteld, nette communicatie met u onderhouden maar u wilde beide NIETS voor mij betekenen. Ik hoop toekomstige patiënten te behoeden voor bovenstaande, niet gedacht dat ik ooit deze review zou schrijven.
Duidelijke uitleg
1
Behandeltijd
1
Is deskundig
1
Aanbeveling
1
1.0
Stephan 23 Jun 2022 - 16:36
Fijn met duidelijk advies , en fijne behandeling
Duidelijke uitleg
8
Behandeltijd
10
Is deskundig
8
Aanbeveling
8
8.5