Tandarts.nl
7
Glimlach met vertrouwen
Marjon van der Leer
Tandarts
Duidelijke uitleg
9.0
Behandeltijd
9.0
Is deskundig
9.0
Aanbeveling
1.0
1
waarderingen
brobijn 25 Okt 2021 - 17:29
Heden middag gebeld met de praktijk nadat wij een klacht hadden ingediend omtrent een doorverwijzing op een vrijdag middag mijn vrouw kreeg vreselijke kiespijn heb naar de praktijk om 12.00 gebeld kreeg een bandje dat wij de gegevens moesten achterlaten dit hebben wij gedaan om 14.00 nog steeds geen respons.
Ik heb toen gebeld en kreeg te horen dat er geen tandarts aanwezig was en een afspraak moest maken bij hun spoedpoli.Op vrijdagavond kon ze daar terecht er is een wortelkanaal behandeling gestart.
Het hele weekend bleef ze pijn houden op zondag mocht ze weer terug op de poli weer een foto gemaakt hebben een stukje kies afgevijld en mede gedeeld dat ik de volgende dag contact moest opnemen met mijn eigen tandarts daar er op de foto te zien was dat er nog vuil inzat en een gaatje.
De volgende dag gemeld bij de waterval en ben gelijk geholpen nu hebben wij een rekening gekregen van zowel de door verwijzing als van de waterval.Wij hebben hier heden middag over gebeld en het komt er op neer dat het ons probleem is en dat we het geld bij de tandarts die door hun is toegewezen het fout heeft gedaan en niet hun werk is om hier achter aan te gaan? Wij hadden al een mail naar de praktijk hierover gestuurd 3 weken geleden en omdat we hun rekening niet willen betalen namen ze nu pas contact met ons op en dat ze verder niets konden doen want hun hebben niets fout gedaan.Maar de tandarts die hun hebben toegewezen waar ze mee samen werken
Duidelijke uitleg
9
Behandeltijd
9
Is deskundig
9
Aanbeveling
1
7.0