avatar
Tandarts.nl
7.7
rating

Karen Mulders

BIG: 09058606102 | Tandarts
rating
Duidelijke uitleg
7.5
Behandeltijd
7.5
Is deskundig
7.8
Aanbeveling
7.8
4
waarderingen
waardering icon
Jenny K 01 Jan 2024 - 23:20
Heb 10 jaar geleden 4 porseleinen kronen laten zetten. 8 jaar ging het goed en was ik zeer tevreden, totdat er plots een gelige vlek zichtbaar werd op een voortand. Dit had niet mogen gebeuren en bleken was geen optie, want het bleek een doorschemering van eigen tandstomp te zijn! Enige optie was dus volledige vervanging, gezien de kroon gebrekkig was, heb ik (op advies van het juridisch loket) een beroep gedaan op de wettelijke garantie (gratis vervanging). Dit werd aanvaard en de afspraak gemaakt. Heb nu spijt als haren op mijn hoofd dat ik de kronen heb laten vervangen, er is dit keer complete prutswerk geleverd. Nu is elke kroon gebrekkig (vs 1 gebrekkige oude kroon), er zitten wéér vlekken op mijn voortand en is hoogstwaarschijnlijk ook nog eens mijn zenuw beschadigd (tijdens afslijpen oude kronen). Dit allemaal door dezelfde 'esthetisch tandheelkundige' tandarts als jaren geleden. Voor vervanging van de kronen, is er geen recente gebitsfoto of afdruk genomen, er werd een oude gebitsfoto gebruikt van de vorige keer! Er is significant verschil tussen de oude en nieuwe kronen Ook ben ik niet geïnformeerd over de gang van zaken; inhoud behandeling(en), mogelijke bijwerkingen, pijn(duur), materiaal, mogelijke verschillen, fluorescentie etc. Op de dag van het afslijpen van de oude kronen, kreeg ik na de vreselijke lange behandeling, enorm stekende pijn. Dit was zo erg dat ik via spoed post naar de KNO ben doorgestuurd. Had CDC herhaaldelijk gemaild hierover, maar de behandelaar was constant afwezig en niemand anders van CDC kon mij verder helpen. Ik was geheel aan het lot overgelaten. Net als nu, geen controleafspraak nodig zogenaamd. Dit is zeer zorgelijk, gezien de vele klachten over de geplaatste gebrekkige kronen en nog steeds zeer gevoelige tanden/ vlees. Mijn tandarts vermoed dat er mogelijk een zenuw is beschadigd, indien dit het geval is, is de situatie nog zorgelijker. Dit houdt in dat CDC mijn gebit heeft beschadigd met grote gevolgen van dien (mogelijk nodige wortelbehandeling). Het feit dat ik wéér een kroon met vlekken erop heb, is het meest aanstootgevend, gezien de oude kronen juist vervangen moesten worden, omdat er een vlek zat op een van de voortanden. Hier ben ik furieus over, alle ellende en pijn voor niks! Tot op heden weet ik ook niet van wat voor soort materiaal de kronen zijn gemaakt, omdat mijn vraag simpelweg genegeerd wordt. Toen ik 10 jaar geleden betaalde, was ik direct zeer tevreden met de kronen (pijnloze ervaring, passende kleur en vorm), moest ik voor controle terugkomen en werd ik vooraf zeer uitgebreid geïnformeerd. Een wereld van verschil in behandeling en product dus. CDC negeert klachten, neemt geen verantwoordelijkheid, plaatst gebrekkige kronen en beschadigd gebit (zenuw). Als ik dit had geweten, had ik de kronen niet laten vervangen. Zo ga je niet met mensen om, je kan niet zomaar gebrekkige (restanten) troep plakken in de mond en negeren. Mijn conclusie is dat ik (wederom) gebrekkige kronen in mijn mond geplakt heb gekregen, alleen maar omdat dit onder de gratis wettelijke garantie viel. Dit is onaanvaardbaar! Op hun website beloven ze dat hun materialen gemaakt zijn van “hoogwaardige grondstoffen”. Vreemd dat mijn huidige kronen dusdanig gebrekkig zijn en het er kwalitatief slecht uitziet. Hun missie is zogenaamd ook; “Mensen gelukkig maken met een gezond én mooi gebit! Jouw lach is onze passie.” Mijn huidige kronen zijn zeer gebrekkig en lelijk (in vergelijking met de vorige), met elke kroon is wel wat mis mee. Duidelijk biedt CDC geen hoogwaardige grondstoffen of kwaliteit voor behandelingen onder wettelijke garantie, maar ik moet er nu wel mee lopen en lach sinds verwijdering van de oude kronen niet meer (5 maanden geleden)! De vervangende kronen hadden van vergelijkbaar kwaliteit en vorm moeten zijn, maar dit zijn ze niet. Heb nihil vertrouwen meer in CDC, ze hebben meer kapot gemaakt dan hersteld. Ik moet nu genoodzaakt de huidige, zeer gebrekkige kronen geheel laten vervangen (kan niet leven met deze afgrijselijke kronen).
Duidelijke uitleg
1
Behandeltijd
1
Is deskundig
1
Aanbeveling
1
1.0
waardering icon
Marjolijn 19 Okt 2022 - 17:31
Gepassioneerd, toont empathie, denkt mee en gaat niet automatisch voor de duurste behandeling, deskundig vriendelijk en behulpzaam
Duidelijke uitleg
10
Behandeltijd
10
Is deskundig
10
Aanbeveling
10
10.0
waardering icon
Mario 14 Sep 2022 - 17:15
Vriendelijke behulpzame mensen !!
Duidelijke uitleg
10
Behandeltijd
10
Is deskundig
10
Aanbeveling
10
10.0
waardering icon
M Prins de Vries 08 Sep 2022 - 11:18
Hij heet Koen, prettig in omgang.
Duidelijke uitleg
9
Behandeltijd
9
Is deskundig
10
Aanbeveling
10
9.5