Glimlach met vertrouwen
S.D. Bosch
BIG: 49914200702 | Tandarts
Nascholing
-
Vakinhoudelijke scholingKlinische avond Centrum Parodontologie en Implantologie Amersfoort14-03-2024
-
Vakinhoudelijke scholingFAQ! Vragen en vooral antwoorden09-03-2024
-
Vakinhoudelijke scholingRaakvlakken aan orthodontie12-02-2024
-
Vakinhoudelijke scholingNVVRT Congres 202419-01-2024
-
Vakinhoudelijke scholingNVVRT Congres 202418-01-2024
Nascholing
Duidelijke uitleg
0.0
Behandeltijd
0.0
Is deskundig
0.0
Aanbeveling
0.0
1
waarderingen
Ilyaas 30 Aug 2024 - 09:16
Tijdens de afspraken heb ik meerdere nare momenten meegemaakt. Omdat ik tijdens een vorige afspraak lang op het toilet zat, mocht ik bij binnenkomst niet naar het toilet en werd ik beschuldigd van (shag) achterlaten in het toilet en van roken op het toilet. Als ik uitleg dat ik dit niet heb gedaan mag ik toch naar het toilet. Ik heb meer dan 22 gaatjes en loop met pijn rond maar de afspraken voor mijn gebit worden over 2 jaar tijd getrokken. Ik moet dus 2 jaar met zo een gebit rondlopen omdat de tandarts vind dat ik eerst moet leren poetsen. Antwoorden van de tandarts zoals “tja komt door niet goed poetsen he” en “dat willen we hem leren”. Daarnaast stuurt de tandarts bij mijn eerste afspraak waar ik iets later bij aankom meteen een boete naar huis, ook wordt ik die afspraak niet geholpen. Ik wordt niet geholpen met mijn gebit maar krijg een boete mee naar huis. Hele nare wijze van communiceren en een tandarts die niet aansluit bij mijn behoefte. De tandarts en het personeel is trouwens 99,9999% “wit”. Ik heb zelf een niet-westerse achtergrond en ik heb het gevoel dat ik hierom achtergesteld wordt. De uitspraken en omgang wijze daar op.
Deskundigheid
1
Mate van luisteren
1
Algehele ervaring en zorg
1
Hygiëne
7
Informatie na behandeling
1
Informatie tijdens behandeling
5
Informatie voor behandeling
3
Klantvriendelijkheid
1
Kosten verwachting
1
Meebeslissen over behandeling
1
Voldoende tijd voor mij
1
Omgaan met angstige patiënten
1
Omgang met kinderen
1
Resultaat behandeling
1
Snelheid afspraak
1
Telefonische bereikbaarheid
5
Tijd en aandacht
6
Vermijden onnodige pijn
5
Vooraf toestemming
3
2.4