Rinse Alkema 17 Dec 2024 - 14:05Nicola Parolin (Tandarts)
Een heel aardige jonge en kundige blonde dame, afkomstig uit Duitsland. Ook erg mooi.
Duidelijke uitleg
10
Behandeltijd
9
Is deskundig
9
Aanbeveling
9
9.3
Alexander 16 Dec 2024 - 22:16Nicola Parolin (Tandarts)
Prima tandarts verstaat zijn vak zg ..
Duidelijke uitleg
9
Behandeltijd
9
Is deskundig
9
Aanbeveling
9
9.0
Adrie 10 Dec 2024 - 09:26Review voor de praktijk
relaxte sfeer maar wel professioneel
Reactie van/namens:
Boelens Tandartsen
Hartelijk dank voor je feedback. We waarderen het zeer dat je de tijd hebt genomen om je ervaring met ons te delen. Jouw input helpt ons om onze zorg en service te blijven verbeteren.
Duidelijke uitleg
9
Behandeltijd
9
Is deskundig
9
Aanbeveling
9
9.0
Marjolein 28 Nov 2024 - 12:48E. Guglielmo (Tandarts)
Goede mondzorg en vriendelijke medewerkers.
Reactie van/namens:
Boelens Tandartsen
Hartelijk dank voor je feedback. We waarderen het zeer dat je de tijd hebt genomen om je ervaring met ons te delen. Jouw input helpt ons om onze zorg en service te blijven verbeteren.
Duidelijke uitleg
10
Behandeltijd
10
Is deskundig
10
Aanbeveling
10
10.0
Yet 26 Nov 2024 - 21:39Nicola Parolin (Tandarts)
Een controle van 5 minuten. Nog nooit meegemaakt. Ik heb het niet als een echte controle ervaren.
Reactie van/namens:
Boelens Tandartsen
Dank je wel voor je feedback en het delen van je ervaring. We vinden het jammer om te horen dat je de controleafspraak als te kort hebt ervaren en dat het niet als een echte controle aanvoelde. We begrijpen dat dit verwarrend kan zijn.
Bij ons staat de mondzorg en het welzijn van onze patiënten altijd voorop. We nemen de tijd om zorgvuldig en nauwkeurig te werk te gaan om ervoor te zorgen dat de gezondheid van je gebit optimaal wordt beoordeeld. Het kan zijn dat een controleafspraak soms sneller verloopt dan verwacht, afhankelijk van de specifieke situatie van de patiënt. We streven er echter altijd naar om een grondige controle uit te voeren en je voldoende aandacht en informatie te geven.
Als je nog vragen hebt of je ervaring verder met ons wilt bespreken, staan we altijd open voor een gesprek. We waarderen je feedback en hopen je bij een volgende afspraak een nog betere ervaring te kunnen bieden.
Duidelijke uitleg
6
Behandeltijd
5
Is deskundig
6
Aanbeveling
6
5.8
Debby 21 Nov 2024 - 14:55Review voor de praktijk
Ze denken met je mee
Reactie van/namens:
Boelens Tandartsen
Hartelijk dank voor je feedback. We waarderen het zeer dat je de tijd hebt genomen om je ervaring met ons te delen. Jouw input helpt ons om onze zorg en service te blijven verbeteren.
Duidelijke uitleg
10
Behandeltijd
10
Is deskundig
10
Aanbeveling
10
10.0
Herman 20 Nov 2024 - 19:00E. Guglielmo (Tandarts)
Deskundig en fijn persoon
Duidelijke uitleg
10
Behandeltijd
10
Is deskundig
10
Aanbeveling
9
9.8
Anke 19 Nov 2024 - 23:55E. Guglielmo (Tandarts)
Rustig luistert hoe jij het wil verdoving ja of nee, kundig
Hartelijk dank voor je feedback. We waarderen het zeer dat je de tijd hebt genomen om je ervaring met ons te delen. Jouw input helpt ons om onze zorg en service te blijven verbeteren.
Hartelijk dank voor je feedback. We waarderen het zeer dat je de tijd hebt genomen om je ervaring met ons te delen. Jouw input helpt ons om onze zorg en service te blijven verbeteren.
Dank je wel voor je feedback en het delen van je ervaring. We vinden het jammer om te horen dat je de controleafspraak als te kort hebt ervaren en dat het niet als een echte controle aanvoelde. We begrijpen dat dit verwarrend kan zijn. Bij ons staat de mondzorg en het welzijn van onze patiënten altijd voorop. We nemen de tijd om zorgvuldig en nauwkeurig te werk te gaan om ervoor te zorgen dat de gezondheid van je gebit optimaal wordt beoordeeld. Het kan zijn dat een controleafspraak soms sneller verloopt dan verwacht, afhankelijk van de specifieke situatie van de patiënt. We streven er echter altijd naar om een grondige controle uit te voeren en je voldoende aandacht en informatie te geven. Als je nog vragen hebt of je ervaring verder met ons wilt bespreken, staan we altijd open voor een gesprek. We waarderen je feedback en hopen je bij een volgende afspraak een nog betere ervaring te kunnen bieden.
Hartelijk dank voor je feedback. We waarderen het zeer dat je de tijd hebt genomen om je ervaring met ons te delen. Jouw input helpt ons om onze zorg en service te blijven verbeteren.
Paginering