Beste Priscilla,
Hartelijk dank voor uw positieve feedback! We zijn blij te horen dat u onze communicatie waardeert en blijven ons inzetten voor de hoogste kwaliteit van zorg.
Met vriendelijke groet,
Boelens Tandartsen
Duidelijke uitleg
10
Behandeltijd
10
Is deskundig
10
Aanbeveling
8
9.5
peter van den Oord 11 Mrt 2025 - 13:47E. Guglielmo (Tandarts)
Goede behandelaar, maar moet wel beter op tijd werken
Duidelijke uitleg
8
Behandeltijd
8
Is deskundig
9
Aanbeveling
9
8.5
Theo 11 Mrt 2025 - 09:08E. Guglielmo (Tandarts)
Deze beoordeling zou ik zeker geven als het laatste voorval niet had plaatsgevonden. Enrico vind ik een heel goede deskundige tandarts. Ik ben reuze tevreden over hem. Echter bij mijn laatste controle was de wachttijd erg lang. Ik had een afspraak om 15:00 uur. Na 40 minuten wachten ben ik bij de receptie gaan melden dat ik nog andere dringende afspraken had en of het mogellijk was om de afspraak waar ik voor was gekomen kon verzetten. De receptioniste ging vragen of Enrico nog lang bezig was. Ze kwam terug en zei dat de behandelkamer nu werd schoongemaakt en dat Enrico mijn vrouw en mij snel zou komen halen. En inderdaad hij kwam snel ons ophalen. Hij vond het heel vervelend (zonder uitleg) dat wij zo lang moesten wachten. Uiteindelijk hebben wij onze afspraak kunnen verzetten. gedurende de 40 minuten dat wij zaten te wachten werd er door de receptie of andere praktijkondersteuners niet naar ons gecommuniceerd over de uitloop
Duidelijke uitleg
9
Behandeltijd
9
Is deskundig
10
Aanbeveling
8
9.0
Theo 11 Mrt 2025 - 09:06E. Guglielmo (Tandarts)
Deze beoordeling zou ik zeker geven als het laatste voorval niet had plaatsgevonden. Enrico vind ik een heel goede deskundige tandarts. Ik ben reuze tevreden over hem. Echter bij mijn laatste controle was de wachttijd erg lang. Ik had een afspraak om 15:00 uur. Na 40 minuten wachten ben ik bij de receptie gaan melden dat ik nog andere dringende afspraken had en of het mogellijk was om de afspraak waar ik voor was gekomen kon verzetten. De receptioniste ging vragen of Enrico nog lang bezig was. Ze kwam terug en zei dat de behandelkamer nu werd schoongemaakt en dat Enrico mijn vrouw en mij snel zou komen halen. En inderdaad hij kwam snel ons ophalen. Hij vond het heel vervelend (zonder uitleg) dat wij zo lang moesten wachten. Uiteindelijk hebben wij onze afspraak kunnen verzetten. gedurende de 40 minuten dat wij zaten te wachten werd er door de receptie of andere praktijkondersteuners niet naar ons gecommuniceerd over de uitloop
Reactie van/namens:
Boelens Tandartsen
Hartelijk dank voor uw feedback. We vinden het vervelend om te horen dat u de laatste keer langer heeft moeten wachten dan verwacht en dat er onvoldoende communicatie was over de uitloop van uw afspraak. Dit is uiteraard niet de bedoeling, en we begrijpen dat dit niet prettig is.
We zullen er in de toekomst voor zorgen dat we beter communiceren over eventuele vertragingen. Daarnaast kan het soms voorkomen dat een behandeling langer duurt dan gepland, maar we hopen dat u hier begrip voor heeft. We streven er altijd naar om iedereen de tijd en aandacht te geven die zij verdienen.
Nogmaals bedankt voor het delen van uw ervaring.
Duidelijke uitleg
9
Behandeltijd
9
Is deskundig
10
Aanbeveling
8
9.0
Yet 04 Mrt 2025 - 18:21E. Guglielmo (Tandarts)
Kon snel met kiespijn terecht. Werd goed geïnformeerd. Dat is fijn
Duidelijke uitleg
8
Behandeltijd
8
Is deskundig
8
Aanbeveling
8
8.0
René 04 Mrt 2025 - 16:55E. Guglielmo (Tandarts)
Prettig contact.
Reactie van/namens:
Boelens Tandartsen
Beste Rene,
Bedankt voor u reactie.
Duidelijke uitleg
10
Behandeltijd
10
Is deskundig
10
Aanbeveling
10
10.0
Meghan 03 Mrt 2025 - 17:40E. Guglielmo (Tandarts)
Kundige tandarts, met veel geduld! Zeker een aanrader.
Duidelijke uitleg
10
Behandeltijd
10
Is deskundig
10
Aanbeveling
10
10.0
Gerard 26 Feb 2025 - 07:12E. Guglielmo (Tandarts)
Zeer deskundig is wel wat hardhandig. Maar is acceptabel
Duidelijke uitleg
9
Behandeltijd
9
Is deskundig
9
Aanbeveling
7
8.5
Jose 25 Feb 2025 - 18:02E. Guglielmo (Tandarts)
Erg vriendelijk. Geven duidelijk uitleg over de mogelijkheden. Bij pijn kan je snel terecht. Ik ben erg tevreden. Een 10 voor allemaal
Beste Priscilla, Hartelijk dank voor uw positieve feedback! We zijn blij te horen dat u onze communicatie waardeert en blijven ons inzetten voor de hoogste kwaliteit van zorg. Met vriendelijke groet, Boelens Tandartsen
Hartelijk dank voor uw feedback. We vinden het vervelend om te horen dat u de laatste keer langer heeft moeten wachten dan verwacht en dat er onvoldoende communicatie was over de uitloop van uw afspraak. Dit is uiteraard niet de bedoeling, en we begrijpen dat dit niet prettig is. We zullen er in de toekomst voor zorgen dat we beter communiceren over eventuele vertragingen. Daarnaast kan het soms voorkomen dat een behandeling langer duurt dan gepland, maar we hopen dat u hier begrip voor heeft. We streven er altijd naar om iedereen de tijd en aandacht te geven die zij verdienen. Nogmaals bedankt voor het delen van uw ervaring.
Beste Rene, Bedankt voor u reactie.
Paginering
Paginering