Beste Priscilla,
Hartelijk dank voor uw positieve feedback! We zijn blij te horen dat u onze communicatie waardeert en blijven ons inzetten voor de hoogste kwaliteit van zorg.
Met vriendelijke groet,
Boelens Tandartsen
Duidelijke uitleg
10
Behandeltijd
10
Is deskundig
10
Aanbeveling
8
9.5
peter van den Oord 11 Mrt 2025 - 13:47E. Guglielmo (Tandarts)
Goede behandelaar, maar moet wel beter op tijd werken
Duidelijke uitleg
8
Behandeltijd
8
Is deskundig
9
Aanbeveling
9
8.5
Theo 11 Mrt 2025 - 09:08E. Guglielmo (Tandarts)
Deze beoordeling zou ik zeker geven als het laatste voorval niet had plaatsgevonden. Enrico vind ik een heel goede deskundige tandarts. Ik ben reuze tevreden over hem. Echter bij mijn laatste controle was de wachttijd erg lang. Ik had een afspraak om 15:00 uur. Na 40 minuten wachten ben ik bij de receptie gaan melden dat ik nog andere dringende afspraken had en of het mogellijk was om de afspraak waar ik voor was gekomen kon verzetten. De receptioniste ging vragen of Enrico nog lang bezig was. Ze kwam terug en zei dat de behandelkamer nu werd schoongemaakt en dat Enrico mijn vrouw en mij snel zou komen halen. En inderdaad hij kwam snel ons ophalen. Hij vond het heel vervelend (zonder uitleg) dat wij zo lang moesten wachten. Uiteindelijk hebben wij onze afspraak kunnen verzetten. gedurende de 40 minuten dat wij zaten te wachten werd er door de receptie of andere praktijkondersteuners niet naar ons gecommuniceerd over de uitloop
Duidelijke uitleg
9
Behandeltijd
9
Is deskundig
10
Aanbeveling
8
9.0
Theo 11 Mrt 2025 - 09:06E. Guglielmo (Tandarts)
Deze beoordeling zou ik zeker geven als het laatste voorval niet had plaatsgevonden. Enrico vind ik een heel goede deskundige tandarts. Ik ben reuze tevreden over hem. Echter bij mijn laatste controle was de wachttijd erg lang. Ik had een afspraak om 15:00 uur. Na 40 minuten wachten ben ik bij de receptie gaan melden dat ik nog andere dringende afspraken had en of het mogellijk was om de afspraak waar ik voor was gekomen kon verzetten. De receptioniste ging vragen of Enrico nog lang bezig was. Ze kwam terug en zei dat de behandelkamer nu werd schoongemaakt en dat Enrico mijn vrouw en mij snel zou komen halen. En inderdaad hij kwam snel ons ophalen. Hij vond het heel vervelend (zonder uitleg) dat wij zo lang moesten wachten. Uiteindelijk hebben wij onze afspraak kunnen verzetten. gedurende de 40 minuten dat wij zaten te wachten werd er door de receptie of andere praktijkondersteuners niet naar ons gecommuniceerd over de uitloop
Reactie van/namens:
Boelens Tandartsen
Hartelijk dank voor uw feedback. We vinden het vervelend om te horen dat u de laatste keer langer heeft moeten wachten dan verwacht en dat er onvoldoende communicatie was over de uitloop van uw afspraak. Dit is uiteraard niet de bedoeling, en we begrijpen dat dit niet prettig is.
We zullen er in de toekomst voor zorgen dat we beter communiceren over eventuele vertragingen. Daarnaast kan het soms voorkomen dat een behandeling langer duurt dan gepland, maar we hopen dat u hier begrip voor heeft. We streven er altijd naar om iedereen de tijd en aandacht te geven die zij verdienen.
Nogmaals bedankt voor het delen van uw ervaring.
Duidelijke uitleg
9
Behandeltijd
9
Is deskundig
10
Aanbeveling
8
9.0
Yet 04 Mrt 2025 - 18:21E. Guglielmo (Tandarts)
Kon snel met kiespijn terecht. Werd goed geïnformeerd. Dat is fijn
Duidelijke uitleg
8
Behandeltijd
8
Is deskundig
8
Aanbeveling
8
8.0
René 04 Mrt 2025 - 16:55E. Guglielmo (Tandarts)
Prettig contact.
Reactie van/namens:
Boelens Tandartsen
Beste Rene,
Bedankt voor u reactie.
Duidelijke uitleg
10
Behandeltijd
10
Is deskundig
10
Aanbeveling
10
10.0
Meghan 03 Mrt 2025 - 17:40E. Guglielmo (Tandarts)
Kundige tandarts, met veel geduld! Zeker een aanrader.
Duidelijke uitleg
10
Behandeltijd
10
Is deskundig
10
Aanbeveling
10
10.0
Gerard 26 Feb 2025 - 07:12E. Guglielmo (Tandarts)
Zeer deskundig is wel wat hardhandig. Maar is acceptabel
Duidelijke uitleg
9
Behandeltijd
9
Is deskundig
9
Aanbeveling
7
8.5
Jose 25 Feb 2025 - 18:02E. Guglielmo (Tandarts)
Erg vriendelijk. Geven duidelijk uitleg over de mogelijkheden. Bij pijn kan je snel terecht. Ik ben erg tevreden. Een 10 voor allemaal
Ik ben ook behandeld door, denk ik, Nocola. Dat vond ik wat minder vlot gaan. Ze legde wel alles goed uit maar vroeg tussendoor wel nog de mening van Enrico. Daar moest op gewacht worden, want hij was zelf ook bezig met een patiënt. Kijk, iedereen moet het leren en ervaring opdoen, maar bijna 90 minuten in de stoel voor 1 kies?? Verder hebben jullie een prachtige praktijkruimte en wens ik jullie veel succes.
Reactie van/namens:
Boelens Tandartsen
Dank je wel voor je feedback en het delen van je ervaring met ons. We begrijpen dat de duur van de behandeling voor jou een punt van aandacht was, en we stellen het op prijs dat je dit met ons hebt gedeeld.
Elke tandarts werkt op zijn eigen manier en de tijd die nodig is voor een behandeling kan variëren, afhankelijk van de complexiteit .Het is ons doel om altijd de beste zorg en service te bieden, en soms betekent dit dat we wat extra tijd nemen om ervoor te zorgen dat we de hoogste kwaliteit leveren.
We hopen dat je ondanks deze ervaring tevreden bent met de zorg die je hebt ontvangen. Als je vragen of opmerkingen hebt, staan we altijd klaar om met je in gesprek te gaan.
Duidelijke uitleg
5
Behandeltijd
9
Is deskundig
8
Aanbeveling
8
7.5
Wesley 06 Nov 2024 - 16:30A. Van Keulen (Tandarts)
Prima! 👍
Duidelijke uitleg
9
Behandeltijd
9
Is deskundig
9
Aanbeveling
9
9.0
Dan 05 Nov 2024 - 14:27E. Guglielmo (Tandarts)
Very nice and professional care
Duidelijke uitleg
10
Behandeltijd
10
Is deskundig
10
Aanbeveling
10
10.0
El van Hilten 02 Nov 2024 - 10:44E. Guglielmo (Tandarts)
Wij waren verhuisd naar de Zeewolde, maar niet tevreden met de tandarts daar. Daarom terug gegaan naar Boelens tandartsen. Deze praktijk inmiddels overgenomen door de heer Guglielmo. Ik ben hier meer als tevreden mee. Door de kwaal die ik heb heeft hij extra tandheelkundige zorg uit het basispakket voor mij aangevraagd. Anders zou de zorg niet meer betaalbaar zijn, met mijn ziekte die mijn gebit aantast. Ook mag er nu tijdens de behandelperiode voor mijn kwaal niet getrokken worden. Dat houdt in dat ik 4x per jaar voor controle en naar de mondhygiëniste ga. Als er dan iets moet gebeuren moet dat eerst weer toestemming van de zorgverzekering gevraagd worden en dan moet ik terug voor de behandeling. Ik moet daarvoor op en neer in totaal 110 km rijden. Dit heb ik over voor een goede behandeling. Het feit dat ik dit doe, geeft aan hoe tevreden ik met mijn tandarts ben.
Duidelijke uitleg
10
Behandeltijd
10
Is deskundig
10
Aanbeveling
10
10.0
Dirk 02 Nov 2024 - 08:40Review voor de praktijk
Altijd naar tevredenheid geen klachten prima tandarts
Duidelijke uitleg
10
Behandeltijd
10
Is deskundig
10
Aanbeveling
10
10.0
Joke Tiernagan 0kt 01 Nov 2024 - 12:17Nicola Parolin (Tandarts)
Prachtige praktijk ,fijne behandelingen gehad door Enrico en Nicole.
Erg vriendelijke en nemen de tijd voor je.
Duidelijke uitleg
10
Behandeltijd
10
Is deskundig
10
Aanbeveling
10
10.0
Enrico 01 Nov 2024 - 11:25Review voor de praktijk
De dokter was super aardig en ik had helemaal geen pijn.
Duidelijke uitleg
10
Behandeltijd
10
Is deskundig
10
Aanbeveling
10
10.0
Evan 01 Nov 2024 - 10:27Nicola Parolin (Tandarts)
Very caring and efficient.
Duidelijke uitleg
10
Behandeltijd
10
Is deskundig
10
Aanbeveling
10
10.0
Mats 01 Nov 2024 - 09:48E. Guglielmo (Tandarts)
Vriendelijke behandelaar, legt goed uit aan kind en heeft tand mooi hersteld
Beste Priscilla, Hartelijk dank voor uw positieve feedback! We zijn blij te horen dat u onze communicatie waardeert en blijven ons inzetten voor de hoogste kwaliteit van zorg. Met vriendelijke groet, Boelens Tandartsen
Hartelijk dank voor uw feedback. We vinden het vervelend om te horen dat u de laatste keer langer heeft moeten wachten dan verwacht en dat er onvoldoende communicatie was over de uitloop van uw afspraak. Dit is uiteraard niet de bedoeling, en we begrijpen dat dit niet prettig is. We zullen er in de toekomst voor zorgen dat we beter communiceren over eventuele vertragingen. Daarnaast kan het soms voorkomen dat een behandeling langer duurt dan gepland, maar we hopen dat u hier begrip voor heeft. We streven er altijd naar om iedereen de tijd en aandacht te geven die zij verdienen. Nogmaals bedankt voor het delen van uw ervaring.
Beste Rene, Bedankt voor u reactie.
Paginering
Dank je wel voor je feedback en het delen van je ervaring met ons. We begrijpen dat de duur van de behandeling voor jou een punt van aandacht was, en we stellen het op prijs dat je dit met ons hebt gedeeld. Elke tandarts werkt op zijn eigen manier en de tijd die nodig is voor een behandeling kan variëren, afhankelijk van de complexiteit .Het is ons doel om altijd de beste zorg en service te bieden, en soms betekent dit dat we wat extra tijd nemen om ervoor te zorgen dat we de hoogste kwaliteit leveren. We hopen dat je ondanks deze ervaring tevreden bent met de zorg die je hebt ontvangen. Als je vragen of opmerkingen hebt, staan we altijd klaar om met je in gesprek te gaan.
Paginering