Familie Krens 10 Feb 2023 - 22:43J.W.J. Gipmans (Tandarts)
Jose Gipmans is een zeer vriendelijke en deskundige tandarts. Wij worden reeds jaren door haar behandeld en zijn erg tevreden over haar rustige en kundige aanpak voor zowel ons als onze kinderen. Je voelt je altijd op je gemak bij haar.
Duidelijke uitleg
10
Behandeltijd
10
Is deskundig
10
Aanbeveling
10
10.0
F. Dykstra 09 Feb 2023 - 11:47Mina Hamidzada (Mondhygiënist)
Kundig, vriendelijk, communicatief.
Duidelijke uitleg
10
Behandeltijd
10
Is deskundig
10
Aanbeveling
10
10.0
L.J. Manders 09 Feb 2023 - 09:47Helmie Nelson (Mondhygiënist)
Prima behandeling.
Duidelijke uitleg
9
Behandeltijd
9
Is deskundig
9
Aanbeveling
8
8.8
G.P. Peeters 08 Feb 2023 - 15:12W.M.A. Twickler (Tandarts)
goed
Duidelijke uitleg
8
Behandeltijd
8
Is deskundig
8
Aanbeveling
8
8.0
H.H.P.C. Wienen-Wijnhoven 08 Feb 2023 - 13:45Review voor de praktijk
Goede afspraken en uitleg
Duidelijke uitleg
8
Behandeltijd
7
Is deskundig
8
Aanbeveling
8
7.8
J. Bolderdijk 08 Feb 2023 - 12:29M.J.G. Berendsen (Tandarts)
Zeer professioneel en vakkundig. Neemt tijd voor duidelijke uitleg.
Duidelijke uitleg
9
Behandeltijd
9
Is deskundig
9
Aanbeveling
9
9.0
G.P.W. Huijs 08 Feb 2023 - 11:40Mina Hamidzada (Mondhygiënist)
Vriendelijk vakbekwaam .
Duidelijke uitleg
9
Behandeltijd
9
Is deskundig
9
Aanbeveling
9
9.0
H. Marissen 08 Feb 2023 - 09:38Helmie Nelson (Mondhygiënist)
top en persoonlijk
Duidelijke uitleg
10
Behandeltijd
10
Is deskundig
10
Aanbeveling
10
10.0
J.G.M. Zanoli 08 Feb 2023 - 08:56W.M.A. Twickler (Tandarts)
Worden altijd goed geholpen.
Duidelijke uitleg
9
Behandeltijd
9
Is deskundig
9
Aanbeveling
9
9.0
M. Bakx 08 Feb 2023 - 07:31Mina Hamidzada (Mondhygiënist)
Ik ben zo bang, vroeger schooltandarts, maar bij jullie gaat het goed.Alleen behandelen door Sandra en Ineke of mina, maar wordt altijd rekening meegehouden. Goede service, patientvriendelijk. Ik blijf bang maar voel me wel enigszins op mijn gemak.
J.M.A Janssen 22 Aug 2022 - 12:06H. Nelson-jacobs (Mondhygiënist)
Prima
Duidelijke uitleg
10
Behandeltijd
10
Is deskundig
10
Aanbeveling
10
10.0
H. Ben-Salah 21 Aug 2022 - 08:06Helmie Nelson (Mondhygiënist)
Heel goed
Duidelijke uitleg
10
Behandeltijd
10
Is deskundig
10
Aanbeveling
10
10.0
Y. Snetselaar 20 Aug 2022 - 18:19R.J. Sprengers (Tandarts)
Goede zorg op korte termijn geleverd. Zéér tevreden met het resultaat.
Duidelijke uitleg
10
Behandeltijd
10
Is deskundig
10
Aanbeveling
10
10.0
W.G. Manders 20 Aug 2022 - 12:11Helmie Nelson (Mondhygiënist)
prima
Duidelijke uitleg
9
Behandeltijd
9
Is deskundig
9
Aanbeveling
9
9.0
M. Mense - de Boer 19 Aug 2022 - 22:39R.J. Sprengers (Tandarts)
Goed
Duidelijke uitleg
10
Behandeltijd
10
Is deskundig
10
Aanbeveling
10
10.0
A. Hanraets 19 Aug 2022 - 20:51Helmie Nelson (Mondhygiënist)
Zeer vriendelijk, luisterend oor, kundig .
Duidelijke uitleg
9
Behandeltijd
9
Is deskundig
9
Aanbeveling
9
9.0
H. Vaesen 19 Aug 2022 - 20:14Chantal Crommentuijn (Paro-preventieassistent)
Vriendelijk met een glimlach
Duidelijke uitleg
9
Behandeltijd
9
Is deskundig
9
Aanbeveling
9
9.0
P. Heijnen 17 Aug 2022 - 16:18Mina Hamidzada (Mondhygiënist)
Mina heeft mij heel goed geholpen. Maar buiten dat is zij een heel aimabel persoon. Zij voelt zich betrokken bij de "patiënt"
Duidelijke uitleg
10
Behandeltijd
10
Is deskundig
10
Aanbeveling
10
10.0
H. Keeren 17 Aug 2022 - 08:53Evelien Collin (Paro-preventieassistent)
zij heeft me netjes en correct behandeld ze krijgt van mij een dikke 10
Duidelijke uitleg
10
Behandeltijd
10
Is deskundig
10
Aanbeveling
10
10.0
Rozanska Irena 15 Aug 2022 - 21:36R.J. Sprengers (Tandarts)
I am your patient for almost ten years, and till now, I was very happy with your services.
On 11th of August I came to you with a big pain in one of my tooth, and I didn't get any help from your side. You offered me two options: either you will remove my tooth with pain, or I should go back to Poland and get my treatment, as the clinic will charge me 2-3k euros.
Today - on 15th of August - I made an appointment to remove my tooth, as the pain was unbearable. It turned out - after a short examine - that they were about to remove the wrong tooth... as the problem was with another one...
So they treated my tooth only partially and - again - recommended to finish the treatment in Poland.
I would like to emphasise that for the last ten years, I have always treating my teeth in you clinic, and I never felt so discriminated because of my different nationality, like i did recently.
My English language might not be perfect, but I never had problems with communicating with your dentists. Especially, that bad attitude can be felt without using language.
I am paying taxes and insurance in Netherlands so I really don't understand, why you advised me to go back to my country for the treatment...
Reactie van/namens:
Dental Clinics Venlo
We have discussed your feedback with the dentist. We are sorry that there has been miscommunication about the situation. We did not understand each other correctly. We understood that you were going to Poland the next week and finish the treatment there. Ofcourse we want to help you and are more than happy to send you the budget and plan an appointment to finish the treatment.
Kind regards,
The Dental Clinics team
R. Repping 31 Dec 2021 - 22:07R.J. Sprengers (Tandarts)
Erg vriendelijk
Duidelijke uitleg
8
Behandeltijd
8
Is deskundig
9
Aanbeveling
9
8.5
E.H.M. Keysers - Bolderdijk 31 Dec 2021 - 21:29Review voor de praktijk
fijn duidelijk en geeft een eerlijke menig en advies.
Duidelijke uitleg
10
Behandeltijd
10
Is deskundig
10
Aanbeveling
10
10.0
P.M.W. Bercx-Al 31 Dec 2021 - 18:57Mina Hamidzada (Mondhygiënist)
Heel vriendelijk en duidelijk.
Duidelijke uitleg
10
Behandeltijd
10
Is deskundig
10
Aanbeveling
10
10.0
klasina van Leeuwen 05 Jun 2020 - 20:36Review voor de praktijk
Vind het vreemd dat ik al een vragenlijst krijg terwijl ik nog geen bezoek/afspraak gehad heb. Ik ben nieuw en Venlo en op zoek naar een tandartspraktijk. Allemaal een beetje vreemd als je je eigen aanmeld als nieuwe patiënt en ipv bezoek een vragenlijst krijgt.
Paginering
Paginering
We have discussed your feedback with the dentist. We are sorry that there has been miscommunication about the situation. We did not understand each other correctly. We understood that you were going to Poland the next week and finish the treatment there. Ofcourse we want to help you and are more than happy to send you the budget and plan an appointment to finish the treatment. Kind regards, The Dental Clinics team
Paginering