A.J. Bal 28 Sep 2024 - 18:30Gina Ghisbertz (Mondhygiënist)
Professioneel, vriendelijk
Duidelijke uitleg
10
Behandeltijd
10
Is deskundig
10
Aanbeveling
9
9.8
B. van de Berg 28 Sep 2024 - 17:11Review voor de praktijk
Heel vriendelijk geholpen
Duidelijke uitleg
10
Behandeltijd
10
Is deskundig
10
Aanbeveling
10
10.0
Niels Rohloff 28 Sep 2024 - 12:27Review voor de praktijk
Goed en vriendelijk
Duidelijke uitleg
10
Behandeltijd
10
Is deskundig
10
Aanbeveling
9
9.8
R. Kemperman-Rozendaal 27 Sep 2024 - 08:18Review voor de praktijk
Ben heel tevreden
Duidelijke uitleg
8
Behandeltijd
10
Is deskundig
10
Aanbeveling
10
9.5
D. Haenen 21 Sep 2024 - 11:02Review voor de praktijk
Zorgvuldig geeft duidelijke uitleg
Duidelijke uitleg
8
Behandeltijd
8
Is deskundig
8
Aanbeveling
9
8.3
W. Riksen 20 Sep 2024 - 07:22Review voor de praktijk
Zorgvuldig.
Duidelijke uitleg
8
Behandeltijd
9
Is deskundig
8
Aanbeveling
8
8.3
Jo 16 Sep 2024 - 13:36Review voor de praktijk
Prima
Duidelijke uitleg
10
Behandeltijd
10
Is deskundig
10
Aanbeveling
8
9.5
P.C. Greve 14 Sep 2024 - 21:25Review voor de praktijk
Goed en deskundig
Duidelijke uitleg
8
Behandeltijd
8
Is deskundig
8
Aanbeveling
8
8.0
T. Franssen-Willemsen 12 Sep 2024 - 17:58Farah Al-Amiri (Paro-preventieassistent)
weet niet eens haar naam,heb maar gegokt. ze stelde zich niet voor.heb zowiezo alweer een nieuwe mondhygienist.en nieuwe tandarts.Wordt hier heel moe van
Duidelijke uitleg
6
Behandeltijd
6
Is deskundig
6
Aanbeveling
6
6.0
M. Jager-Meisters 12 Sep 2024 - 15:49Review voor de praktijk
invalster Stefanie werkzaam in kliniek Maastricht was ook in maart de mondzorgverlener. Zij heeft toen bij mij een goede indruk achtergelaten. Helaas is zij volgend jaar niet werkzaam voor Heerlen. Vindt dit toch jammer om als patiënt/client iedere keer een andere mondzorgverlener, wat ook straks in november bij mijn halfjaarlijkse controle weer invalster Stefanie werkzaam in kliniek Maastricht heb ik ook in maart gehad. Behandeling was prima en heeft bij mij een goede indruk achtergelaten. Helaas moet ik constateren dat zij er volgend jaar niet meer is en dat ik ook bij de halfjaarlijkse controle tandarts ook iemand anders had en de volgende afspraak in november weer een andere tandarts.
Ik hoop straks op een vast tandarts en mondhygiënist.
P.J. Timmermans 30 Dec 2023 - 14:05Ricardo Aloisio (Tandarts)
Vriendelijk, deskundig en informatief.
Duidelijke uitleg
8
Behandeltijd
8
Is deskundig
8
Aanbeveling
8
8.0
Lahcen 30 Dec 2023 - 00:53Gina Ghisbertz (Mondhygiënist)
goed
Duidelijke uitleg
10
Behandeltijd
10
Is deskundig
10
Aanbeveling
10
10.0
F.J. Beckers 30 Dec 2023 - 00:04Lidia Arranz (Tandarts)
deskundig, zeer vriendelijk
Duidelijke uitleg
10
Behandeltijd
10
Is deskundig
10
Aanbeveling
10
10.0
J.N. Paes 29 Dec 2023 - 21:54Ricardo Aloisio (Tandarts)
Hij kijk rustig alle tanden goed na.
Duidelijke uitleg
10
Behandeltijd
10
Is deskundig
10
Aanbeveling
10
10.0
C.F.M. Veltman 29 Dec 2023 - 19:11Gina Ghisbertz (Mondhygiënist)
Plezierig en professioneel
Duidelijke uitleg
10
Behandeltijd
10
Is deskundig
10
Aanbeveling
10
10.0
W.H.M. Schrijen-Vierwind 29 Dec 2023 - 18:55Review voor de praktijk
ik heb deze keer telefonisch contact gehad
Duidelijke uitleg
8
Behandeltijd
8
Is deskundig
9
Aanbeveling
9
8.5
J.E.J. Spijkers 29 Dec 2023 - 18:45Review voor de praktijk
De mondverzorging heeft mij duidelijk uitgelegd wat er aan de hand kon zijn.
Wat jammer was dat het erg druk was en dat we moesten zoeken waar een lege kamer was.Ook was er schijnbaar een tekort aan computers omdat de behandelaren op elkaar moesten wachten in de gang om gebruik te maken van die ene computer. Komt niet erg professioneel over.
Duidelijke uitleg
8
Behandeltijd
8
Is deskundig
9
Aanbeveling
7
8.0
Angela weijzen 29 Dec 2023 - 18:19Nils Kropla (Tandarts)
Goed uitgelegd
Duidelijke uitleg
8
Behandeltijd
8
Is deskundig
8
Aanbeveling
10
8.5
M.H. Bloemen-Quaedvlieg 29 Dec 2023 - 18:09Brahim Lakdimi (Mondhygiënist)
Hij was al verlaat en binnen 5 minuten stond ik buiten
Behandeling was niet volledig
Anders gebruikte hij nog een veter voor tussen de implantaten deze keer niet
Volgens mij wilde hij zo tijd inhalen
Ook poetste hij niet alleen met krabbertje
Reactie van/namens:
Dental Clinics Heerlen
Beste M.H. Bloemen-Quaedvlieg,
Bedankt voor uw review. Het spijt ons te horen dat uw behandeling niet naar wens is verlopen. Inmiddels is Brahim niet meer werkzaam in ons team. We hebben een aantekening gemaakt voor de behandelaar die uw volgende behandeling overneemt. Mocht u hier vragen over hebben, dan kunt u ons altijd even bellen.
Met vriendelijke groet,
Het team van Dental Clinics Heerlen
Duidelijke uitleg
4
Behandeltijd
2
Is deskundig
4
Aanbeveling
5
3.8
N. El-Maâch 07 Dec 2023 - 16:57Lidia Arranz (Tandarts)
Kundige tandarts die de tijd neemt en alles goed uitlegt.
De tandarts is goed, maar als ik naar de tandarts ga wil ik tandarts en mondhygiëniste achter elkaar aan het werk hebben. Betekent slechts een bepekt tijdvak vrij. Maanden van tevoren maak ik een duidelijke afspraak, mondhygiëniste en dan tandarts, maar het is een grote puinhoop bij Dental Clinics. Ze presteren het steeds weer een dag van tevoren afspraken te annuleren. Het beschamende is dan ook dat blijkt, bij navraag dat diegene waar de afspraak geannuleerd wordt er wel was op mijn tijdstip en dag. Het is dus een grote puinhoop in de fabriek die Dental Clinic heet. Jammer dat ik mijn tandarts niet meer heb dhr. Lie. IK HEB OOK AL VGZ in kennis gesteld van deze praktijken, ze kunnen nu nog niets ermee, maar houden het in de gaten, klachten indienen bij dental helpt niets, het blijft al jaren een grote puinhoop. Ik ben op zoek naar een nieuwe mondhygiëniste en tandarts, heb ik die gevonden ben ik weg.
Reactie van/namens:
Dental Clinics Heerlen
Goedemorgen mevrouw Pelsers, dank voor uw review. Wij hebben ook al even telefonisch contact gehad. We vinden het nogmaals erg vervelend dat uw afspraak niet kon plaatsvinden op de afgesproken datum. Wij doen ons best afspraken op de afgesproken data door te laten gaan én ze in te plannen zoals onze patiënten dat het liefst willen. Helaas is dit ons nu niet gelukt, vanwege een zieke behandelaar. Wij hebben sindskort wel een nieuwe collega aangenomen, waardoor we afspraken sneller in kunnen plannen. Hopelijk komt dit probleem daardoor in de toekomst niet meer voor. Met vriendelijke groet, het team van Dental Clinics.
Paginering
Beste M.H. Bloemen-Quaedvlieg, Bedankt voor uw review. Het spijt ons te horen dat uw behandeling niet naar wens is verlopen. Inmiddels is Brahim niet meer werkzaam in ons team. We hebben een aantekening gemaakt voor de behandelaar die uw volgende behandeling overneemt. Mocht u hier vragen over hebben, dan kunt u ons altijd even bellen. Met vriendelijke groet, Het team van Dental Clinics Heerlen
Paginering
Goedemorgen mevrouw Pelsers, dank voor uw review. Wij hebben ook al even telefonisch contact gehad. We vinden het nogmaals erg vervelend dat uw afspraak niet kon plaatsvinden op de afgesproken datum. Wij doen ons best afspraken op de afgesproken data door te laten gaan én ze in te plannen zoals onze patiënten dat het liefst willen. Helaas is dit ons nu niet gelukt, vanwege een zieke behandelaar. Wij hebben sindskort wel een nieuwe collega aangenomen, waardoor we afspraken sneller in kunnen plannen. Hopelijk komt dit probleem daardoor in de toekomst niet meer voor. Met vriendelijke groet, het team van Dental Clinics.
Paginering
Paginering