E.W.G.M. Pasmans 07 Jan 2025 - 23:14Review voor de praktijk
Ik kon snel terecht na de feestdagen omdat mijn eigen tandartspraktijk dicht was. Ik had een ontsteking aan de wortelpunt. Dhr Frans de Beer ( dacht ik ) heeft me goed geholpen
Duidelijke uitleg
8
Behandeltijd
9
Is deskundig
9
Aanbeveling
8
8.5
J.J.H. Seef 22 Okt 2024 - 20:34Review voor de praktijk
geen opmerking
Duidelijke uitleg
10
Behandeltijd
10
Is deskundig
10
Aanbeveling
10
10.0
P.G. Goijen 17 Okt 2024 - 20:21Review voor de praktijk
Kundig en correct met de behandeling.
Duidelijke uitleg
8
Behandeltijd
8
Is deskundig
8
Aanbeveling
8
8.0
Theo 17 Okt 2024 - 19:54Review voor de praktijk
Katrijn heeft haar werk, gebitsreiniging, prima gedaan.
Duidelijke uitleg
9
Behandeltijd
1
Is deskundig
9
Aanbeveling
9
7.0
Theo 17 Okt 2024 - 19:45Review voor de praktijk
Katrijn heeft haar werk, gebitsreiniging, prima gedaan.
Duidelijke uitleg
9
Behandeltijd
9
Is deskundig
9
Aanbeveling
9
9.0
W.P.J. de Lozanne 17 Okt 2024 - 19:20Review voor de praktijk
Vriendelijk, deskundig en efficiënt.
Duidelijke uitleg
7
Behandeltijd
8
Is deskundig
8
Aanbeveling
8
7.8
C.M. Lenoire-Zijlstra 17 Okt 2024 - 10:10Review voor de praktijk
Hij nam de tijd en gaf goede uitleg en duidelijke antwoorden op mijn vragen
Duidelijke uitleg
10
Behandeltijd
10
Is deskundig
10
Aanbeveling
10
10.0
A. Wojciechowski 15 Okt 2024 - 12:17Review voor de praktijk
Deskundig, vriendelijk
Duidelijke uitleg
10
Behandeltijd
9
Is deskundig
9
Aanbeveling
10
9.5
C.M. Boesveld 14 Okt 2024 - 11:17Review voor de praktijk
Over de behandeling/reiniging van mijn gebit ben ik tevrefen. Waar ik een heel slect punt voor geef is de lange wachttijd. Als ik om 13.30 een afspraak heb en 10min.later naar binnen wordt geroepen zit ik daar nog ruim 20min.te wachten tot de tandarts eindelijk komt, waardoor ik niet alles heb laten doen omdat ik anders in tijdnood kwam.
Duidelijke uitleg
8
Behandeltijd
8
Is deskundig
8
Aanbeveling
6
7.5
M.N.G. Pronk 19 Feb 2023 - 18:17Nikie Bougatsias (Tandarts)
Vriendelijke tandarts die deskundig en betrouwbaar over komt.
Begrijp dit onderdeel niet. Kan wel aangeven dat de mail-communicatie betreffend berichten Dental Clinics niet optimaal is. Ze komen steeds terecht in de SPAM. Voor wat betreft de houding van de tandarts (denk de baas) na een onderzoek/aanmeten van een nieuw (klik)gebit voor mijn echtgenote eind mei 2021 en de afhandeling rond de opgestelde begroting ter zake door mevrouw Bianca Gulpen; heeft bij mezelf maar vooral bij mijn echtgenote "kwaad bloed" gezet. Zij loopt nu al bijna 1 jaar rond met een versleten boven- en ondergebit.
Paginering
Paginering
Paginering
Paginering