S. Scheffel Clinckers 12 Apr 2025 - 16:55Review voor de praktijk
Professioneel en vriendelijk
Duidelijke uitleg
10
Behandeltijd
10
Is deskundig
10
Aanbeveling
10
10.0
G. van Rest 02 Apr 2025 - 21:30Christine Vel (Paro-preventieassistent)
Christine Vel gaf blijk van deskundigheid en professionaliteit. Zij was belangstellend naar mijn dagelijkse poetsbeurten van mijn tanden en gaf daarbij adviezen. .
Duidelijke uitleg
8
Behandeltijd
8
Is deskundig
8
Aanbeveling
7
7.8
J.M.J.P. van Erven 22 Mrt 2025 - 14:25Review voor de praktijk
ik heb boven een prothese. krijg naar mijn mening veel te hoge rekening. Volgende afspraak laat ik om die reden vervallen
Duidelijke uitleg
5
Behandeltijd
6
Is deskundig
6
Aanbeveling
1
4.5
Michelle 19 Mrt 2025 - 07:07Review voor de praktijk
Er was een invaller die mij super heeft geholpen. Foto maken en klaar geen onnodige dingen aansmeren. Goed gevoel!
Duidelijke uitleg
8
Behandeltijd
8
Is deskundig
8
Aanbeveling
10
8.5
P. van den Burg 14 Mrt 2025 - 22:34Review voor de praktijk
aardig
Duidelijke uitleg
9
Behandeltijd
9
Is deskundig
8
Aanbeveling
8
8.5
E.W. Bruggeling-Schouw 14 Mrt 2025 - 19:52Review voor de praktijk
Goed
Duidelijke uitleg
10
Behandeltijd
9
Is deskundig
9
Aanbeveling
9
9.3
N. Brouwer 13 Mrt 2025 - 19:54Mandy van Gaalen (Preventieassistent)
T. Glucker 08 Mrt 2025 - 14:15Christine Vel (Paro-preventieassistent)
deskundig en geduldig. geeft aanbevelingen voor verbeteringen.
Duidelijke uitleg
9
Behandeltijd
10
Is deskundig
10
Aanbeveling
9
9.5
Naomy 21 Feb 2025 - 09:17Mandy van Gaalen (Preventieassistent)
Voordat ik bij Mandy kwam vond ik het niet heel prettig om naar de MH te gaan, nu ik al een tijdje bij Mandy wordt behandeld ga ik er graag heen ze doet het erg netjes en doet mij geen onnodig pijn, heel blij met haar!
C.M. Visser 24 Jan 2024 - 21:15Ines Centeno (Tandarts)
Zeer vakkundig, zorgvuldig en betrokken
Duidelijke uitleg
10
Behandeltijd
10
Is deskundig
10
Aanbeveling
10
10.0
Sophia Overduin 24 Jan 2024 - 19:33Review voor de praktijk
Helaas was de praktijk op donderdag 18-01 de hele dag telefonisch niet bereikbaar voor mijn spoedgeval, er werd ook geen noodnummer achtergelaten, niet service gericht.
Reactie van/namens:
Dental Clinics Monster
Beste mevrouw Overduin,
Bedankt voor uw review. Wij begrijpen dat dit heel vervelend voor u is geweest en bieden u graag onze excuses aan omdat wij u niet goed geïnformeerd hebben in deze noodsituatie. Helaas was de balie die dag onverwachts gesloten wegens ziekte van onze receptiemedewerker. Dat neemt niet weg dat we het spoednummer hadden moeten benoemen in het antwoordbandje. Wij zullen het antwoordbandje hierop laten aanpassen. ’s Avonds en in het weekend wordt dit al wel genoemd. Nogmaals onze excuses voor het ongemak.
Met vriendelijke groet,
Het team van Dental Clinics Monster
Duidelijke uitleg
7
Behandeltijd
7
Is deskundig
7
Aanbeveling
5
6.5
F.M. Jakobs-Verheij 18 Jan 2024 - 21:31Christine Vel (Paro-preventieassistent)
Prima
Duidelijke uitleg
8
Behandeltijd
8
Is deskundig
8
Aanbeveling
8
8.0
J. van der Eijk 17 Jan 2024 - 12:41Christine Vel (Paro-preventieassistent)
Niks op aan te merken.
Duidelijke uitleg
10
Behandeltijd
10
Is deskundig
10
Aanbeveling
10
10.0
A.J. Spijksma 17 Jan 2024 - 10:07Ines Centeno (Tandarts)
Vriendelijk en kundig.
Duidelijke uitleg
10
Behandeltijd
10
Is deskundig
10
Aanbeveling
10
10.0
W.E. van Yperen-Schippers 16 Jan 2024 - 20:49Mandy van Gaalen (Preventieassistent)
A.E.C. Steekelenburg 13 Apr 2022 - 07:47Danny de Langh (Mondhygiënist)
Prima mondzorgverlener die deskundig is en alles goed uitlegt. Hij stelt je tevens op je gemak.
Duidelijke uitleg
9
Behandeltijd
9
Is deskundig
9
Aanbeveling
9
9.0
J. Geleynse-de Jong 13 Apr 2022 - 07:11Danny de Langh (Mondhygiënist)
Zeer betrokken en vriendelijk
Duidelijke uitleg
9
Behandeltijd
9
Is deskundig
9
Aanbeveling
10
9.3
W.A. Westhoff 12 Apr 2022 - 22:40Christine Vel (Paro-preventieassistent)
Als zeer professioneel
Duidelijke uitleg
8
Behandeltijd
8
Is deskundig
8
Aanbeveling
8
8.0
H.G.F. Ritte 06 Apr 2022 - 12:52Christine Vel (Paro-preventieassistent)
Mijn ervaring met deze tandartspraktijk is zeer positief omdat de behandelaars die mijn gebit al jaren onderhouden allemaal zeer vaardig zijn en ook volledig uitleg geven over wat er moet of gaat gebeuren tijdens een behandeling.
Duidelijke uitleg
10
Behandeltijd
10
Is deskundig
10
Aanbeveling
10
10.0
J. van der Boom 05 Apr 2022 - 23:34Christine Vel (Paro-preventieassistent)
Mijn gebitsreiniging wil ik alleen door Christine Vel laten doen! Daar kom ik graag voor naar monster.
Duidelijke uitleg
8
Behandeltijd
10
Is deskundig
10
Aanbeveling
7
8.8
Herman Brouwer 05 Apr 2022 - 22:44Navid Rezaei (Tandarts)
Navid is top!! deskundig en no-nonsense. Werkt super geconcentreerd met de nodige humor!! daar hou ik van ! Een vakman én mensenmens!
Duidelijke uitleg
10
Behandeltijd
10
Is deskundig
10
Aanbeveling
10
10.0
C. Ruiz 02 Apr 2022 - 15:18Danny de Langh (Mondhygiënist)
Mijn tandarts controleert elk half jaar mijn gebit. Voor de behandeling wordt gevraagd of ik (pijn)klachten heb en tijdens de behandeling wordt geregeld aan mij gevraagd hoe het met mij gaat. Er worden geen onnodige onderzoeken of kosten gemaakt. Het vullen van een gaatje verliep dankzij de verdoving prettig en de vulling werd nauwkeurig geslepen. Was ik maar veel eerder overgestapt naar deze tandarts.
Duidelijke uitleg
10
Behandeltijd
10
Is deskundig
10
Aanbeveling
10
10.0
C.R. Cortenbach 24 Mrt 2022 - 19:47Christine Vel (Paro-preventieassistent)
De paro preventie assistent reinigt mijn gebit elk half jaar. De behandeling wordt duidelijk uitgelegd en tijdens de behandeling wordt geregeld aan mij gevraagd hoe het met mij gaat.
Duidelijke uitleg
10
Behandeltijd
10
Is deskundig
10
Aanbeveling
10
10.0
C.R. Cortenbach 24 Mrt 2022 - 19:42Christine Vel (Paro-preventieassistent)
De paro preventie assistent reinigt mijn gebit elk half jaar. De behandeling wordt duidelijk uitgelegd en tijdens de behandeling wordt geregeld aan mij gevraagd hoe het met mij gaat.
Paginering
Beste mevrouw Overduin, Bedankt voor uw review. Wij begrijpen dat dit heel vervelend voor u is geweest en bieden u graag onze excuses aan omdat wij u niet goed geïnformeerd hebben in deze noodsituatie. Helaas was de balie die dag onverwachts gesloten wegens ziekte van onze receptiemedewerker. Dat neemt niet weg dat we het spoednummer hadden moeten benoemen in het antwoordbandje. Wij zullen het antwoordbandje hierop laten aanpassen. ’s Avonds en in het weekend wordt dit al wel genoemd. Nogmaals onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Het team van Dental Clinics Monster
Paginering
Paginering
Paginering