Zeer attent, geeft duidelijk aan wat de behandeling inhoudt en wat er gaat gebeuren. Ook tijdens de behandeling korte pauzes waar wordt gevraagd hoe het gaat. Gelegenheid tot het stellen van vragen.
W.J.M. Feijen-Huisman 29 Sep 2022 - 19:32M.A.M. Van Der Knaap (Tandarts)
Betrokken en kundig
Duidelijke uitleg
8
Behandeltijd
8
Is deskundig
9
Aanbeveling
9
8.5
J.M. van Es-Kuiters 29 Sep 2022 - 18:45Maud Versteeg (Mondhygiënist)
Kundig. Het enige wat ik jammer vind, is dat ik al verschillende mondhygiënistes heb gehad. Soms zijn de wachttijden om een afspraak te maken erg lang.
A.A.F. van den Bogaart 31 Dec 2021 - 16:11Eric-Jan Wosten (Tandarts)
De behandelingen moeten nog plaatsvinden. De kostenbegroting doet een grote deskundigheid vermoeden t.a.v de behandelingen
Duidelijke uitleg
7
Behandeltijd
7
Is deskundig
8
Aanbeveling
7
7.3
A.A.F. van den Bogaart 31 Dec 2021 - 16:07Eric-Jan Wosten (Tandarts)
De behandelingen moeten nog plaatsvinden. De kostenbegroting wijst op grote deskundigheid aangaande de behandelingen
Duidelijke uitleg
7
Behandeltijd
7
Is deskundig
8
Aanbeveling
7
7.3
A. van der Vlies 01 Dec 2020 - 11:19Review voor de praktijk
Uitgestelde afspraken voor mondhygiëniste en het zgn, bespreken van een behandelplan ipv daadwerkelijk gebitsonderhoud.
Gebitszorg is ondergeschikt gemaakt aan het verdienmodel van Dental Clinics.
Paginering
Paginering
Paginering