H.C. van den Akker 22 Mei 2024 - 20:39Pascalle Krist (Tandarts)
hoge vakbekwaamheid, klantvriendelijk en goede organisatie
Duidelijke uitleg
10
Behandeltijd
10
Is deskundig
10
Aanbeveling
10
10.0
Joke 22 Mei 2024 - 19:34Daphne Velzeboer (Mondhygiënist)
Ze nam de tijd en ook toen er iets was met het apparaat bleef ze rustig en lostte het op. Voorzichtig ging ze om met wat ik aangaf en informatie over wat evt. mogelijk m.b.t. mijn gebit!
Duidelijke uitleg
9
Behandeltijd
10
Is deskundig
10
Aanbeveling
9
9.5
M. Noorlander 15 Mei 2024 - 15:05Review voor de praktijk
Uitstekend
Duidelijke uitleg
8
Behandeltijd
9
Is deskundig
9
Aanbeveling
9
8.8
J. van den Pangaard-Spoel 10 Mei 2024 - 15:48Eva de Ruiter (Mondhygiënist)
Al jaren in 1 woord fantastisch
Duidelijke uitleg
10
Behandeltijd
10
Is deskundig
10
Aanbeveling
10
10.0
J.C. Freeke-Bijl 10 Mei 2024 - 09:25Eva de Ruiter (Mondhygiënist)
Fijne behandeling, Eva is vriendelijk en rustig.
Duidelijke uitleg
9
Behandeltijd
9
Is deskundig
9
Aanbeveling
9
9.0
A. van Winkelen 09 Mei 2024 - 21:48Lotte van Loon (Tandarts)
Rustig, vriendelijk, deskundig en betrokken
Duidelijke uitleg
10
Behandeltijd
10
Is deskundig
10
Aanbeveling
10
10.0
David Vermaas 07 Mei 2024 - 19:42Nicol Noronha (Tandarts)
Zeer deskundig! Met lood in mijn schoenen naar de tandarts. Maar de rust en professionaliteit heeft ervoor gezorgd dat ik heel ontspannen lag. En dat mijn angst voor de tandarts een heel stuk minder is geworden. Complimenten
Duidelijke uitleg
9
Behandeltijd
8
Is deskundig
9
Aanbeveling
8
8.5
Mandy 07 Mei 2024 - 19:31Daphne Velzeboer (Mondhygiënist)
Tijdens mijn bezoek aan mondhygiëniste Daphne werden mijn tanden goed en grondig gereinigd, er werd tandsteen en tandplak verwijderd. Daphne legde duidelijk uit wat ze ging doen. En daarnaast gaf ze ook nog advies over hoe ikzelf mijn gebit goed kan onderhouden.
Al gehele indruk van de praktijk is goed. Professioneel en netjes.
Duidelijke uitleg
10
Behandeltijd
10
Is deskundig
9
Aanbeveling
8
9.3
Mandy 07 Mei 2024 - 19:30Daphne Velzeboer (Mondhygiënist)
Tijdens mijn bezoek aan mondhygiëniste Daphne werden mijn tanden goed en grondig gereinigd, er werd tandsteen en tandplak verwijderd. Daphne legde duidelijk uit wat ze ging doen. En daarnaast gaf ze ook nog advies over hoe ikzelf mijn gebit goed kan onderhouden.
Al gehele indruk van de praktijk is goed. Professioneel en netjes.
Duidelijke uitleg
10
Behandeltijd
10
Is deskundig
10
Aanbeveling
8
9.5
H. Oukrich 07 Mei 2024 - 19:07Marziyeh Zamani (Mondhygiënist)
Nienke 15 Mei 2023 - 11:54Pascalle Krist (Tandarts)
Professioneel en vriendelijk
Duidelijke uitleg
9
Behandeltijd
9
Is deskundig
8
Aanbeveling
10
9.0
A. van Deurzen 09 Mei 2023 - 22:28Review voor de praktijk
Fantastisch goede en zeer professionele arts , heel klantvriendelijk , informatief en deskundig . Top tandarts en ook haar top assistente .
Duidelijke uitleg
10
Behandeltijd
10
Is deskundig
10
Aanbeveling
10
10.0
D.S. Bruijniks 09 Mei 2023 - 21:13Nicol Noronha (Tandarts)
Nicol legt het goed uit, luistert goed naar de client en stelt je op je gemak. Ik hoop dat Nicol nog lang mijn tandarts mag blijven
Duidelijke uitleg
10
Behandeltijd
9
Is deskundig
9
Aanbeveling
8
9.0
R. Budnick 09 Mei 2023 - 19:47Christa van den Berg (Preventieassistent)
De mondhygiëniste was plezant in de omgang en kundig in haar werk.
Duidelijke uitleg
8
Behandeltijd
8
Is deskundig
8
Aanbeveling
8
8.0
D. Krijgsman 07 Mei 2023 - 21:44Esther Bleijenberg (Preventieassistent)
Fijn bezoek, goed behandeld, duidelijke uitleg bij alle stappen.
Duidelijke uitleg
10
Behandeltijd
10
Is deskundig
10
Aanbeveling
10
10.0
Nelson 03 Mei 2023 - 17:38Review voor de praktijk
I had an appointment with Greenline tandarts. I was 3 minutes late for the first appointment as I had issues with walking, They called me and they said they are waiting. in 3 minutes we reached and then she told me that Doctor will not see my kid as we were 3 minute late. I accepted it and made another appointment on May 1st. They called me at 09.13 AM and informed me that the appointment has moved to 10.55 as the doctor is busy. Then I called them back later and told them to cancel the appointment, as I felt they were not doing things professional. After two days they send me a letter saying that I should cancel the appointment before 24 hours. I canceled the appointment 1. AS the doctor was not ready to visit my kid because we were 3 minutes late. 2. Then they called me one hour before the appointment time to change the time. I think time should be respected both ways.
So its like they can change your appointment at any time, and they will not respect your time. But you should respect their time and cancel the appointment 24 hours before. I think it doesn't work with me. And they even threaten me to charge me when I asked explanation of why such a letter was sent. And the receptionist told me that " maybe you might get charged".
So if you are looking for a nearby dental clinic try something other than Greenline tandarts. They will do much better job. Respect is two way, not one way. And I will never recommend such tandarts to any of my friends or family. Really bad behavior and approach towards customer.
Thank you for your feedback. We are sorry to hear we came across in such a manner. That is not our intention. We looked into the situation and discussed this with our team. We prefer to talk about the complaint in person and would like the opportunity to share our side of the story as well. If you're open for this, you can always contact us by phone and ask for our clinic manager. Thank you for your cooperation.
Best regards,
The Dental Clinics team
Duidelijke uitleg
1
Behandeltijd
1
Is deskundig
1
Aanbeveling
1
1.0
zoals 03 Mei 2023 - 16:45Nicol Noronha (Tandarts)
Kundig
Duidelijke uitleg
9
Behandeltijd
9
Is deskundig
9
Aanbeveling
7
8.5
R.C. Karsmakers 03 Mei 2023 - 09:12Lotte van Loon (Tandarts)
Vriendelijk, ter zake kundig en geduldig
Duidelijke uitleg
10
Behandeltijd
10
Is deskundig
10
Aanbeveling
10
10.0
D. Gijsbertsen 02 Mei 2023 - 23:11Nicol Noronha (Tandarts)
ze neemt haar werk serieus
Duidelijke uitleg
8
Behandeltijd
7
Is deskundig
7
Aanbeveling
7
7.3
E.D. van Eijk 02 Mei 2023 - 21:23Sara Heijstek (Mondhygiënist)
G.H. Meeder 18 Nov 2022 - 13:39Lotte van Loon (Tandarts)
Prima tandarts. Legt uir wat zij gaat doen en geeft goed advies
Duidelijke uitleg
9
Behandeltijd
9
Is deskundig
9
Aanbeveling
9
9.0
F.J.M. Vermin 17 Nov 2022 - 19:22Sarab Abu Awad (Preventieassistent)
Een topper
Duidelijke uitleg
9
Behandeltijd
9
Is deskundig
9
Aanbeveling
9
9.0
R. Molenaar 17 Nov 2022 - 19:19Esther Bleijenberg (Preventieassistent)
Eigenlijk geldt dit voor alle mensen (tandartsen en mondhygienisten). Men komt zeer vriendelijk en professioneel over. Wij voelen ons er thuis en ik geef met een gerust hart de (gedeelde) zorg voor onze tanden en die van de kinderen uit handen aan Dental Clinics Gouda.
Duidelijke uitleg
10
Behandeltijd
10
Is deskundig
10
Aanbeveling
10
10.0
M.J. de Jong-de Bruijn 14 Nov 2022 - 22:32E. Vrijhof (Tandarts)
Vriendelijke vakkundige tandarts
Duidelijke uitleg
10
Behandeltijd
10
Is deskundig
9
Aanbeveling
9
9.5
J.C. Baars 05 Nov 2022 - 07:58Nicole Verkleij-Vaessen (Paro-preventieassistent)
Goed
Duidelijke uitleg
9
Behandeltijd
9
Is deskundig
9
Aanbeveling
9
9.0
J.M. Romeijn 04 Nov 2022 - 20:43Sarab Abu Awad (Preventieassistent)
Helemaal top!!!
Duidelijke uitleg
10
Behandeltijd
10
Is deskundig
10
Aanbeveling
10
10.0
A.B. Verhoeven 02 Nov 2022 - 23:47Nicole Verkleij-Vaessen (Paro-preventieassistent)
Is altijd vriendelijk en geinteresseerd
Duidelijke uitleg
10
Behandeltijd
10
Is deskundig
10
Aanbeveling
10
10.0
A.B. Verhoeven 02 Nov 2022 - 23:44Nicole Verkleij-Vaessen (Paro-preventieassistent)
Is altijd vriendelijk en geinteresseerd
Duidelijke uitleg
10
Behandeltijd
10
Is deskundig
10
Aanbeveling
10
10.0
H.H.M. Imbens 02 Nov 2022 - 21:49Esther Bleijenberg (Preventieassistent)
De preventie ass. komt rustig en deskundig over.
Duidelijke uitleg
8
Behandeltijd
8
Is deskundig
8
Aanbeveling
8
8.0
Joris 01 Nov 2022 - 20:04Sarab Abu Awad (Preventieassistent)
Paginering
Paginering
Thank you for your feedback. We are sorry to hear we came across in such a manner. That is not our intention. We looked into the situation and discussed this with our team. We prefer to talk about the complaint in person and would like the opportunity to share our side of the story as well. If you're open for this, you can always contact us by phone and ask for our clinic manager. Thank you for your cooperation. Best regards, The Dental Clinics team
Paginering
Paginering