Medisch Centrum Gaffar
2024
1.0
2 waarderingen
2023
0.0
0 waarderingen
2022
0.0
0 waarderingen
2021
0.0
0 waarderingen
2020
0.0
0 waarderingen
- 2024
Lahcen 29 Mrt 2024 - 05:26
S.N. Gaffar ()
Medisch Centrum Gaffar.
's-Gravendijkdreef 206, 1104 DA Amsterdam
(In april 2023)
Teleurstellende Ervaring bij Tandarts Gaffar
Ongemakkelijke Sfeer en Ongastvrije Behandeling.
Als iemand die waarde hecht aan professionele en vriendelijke service bij een tandartspraktijk, voelde ik me helaas gedwongen om mijn ervaring met Tandarts Gaffar te delen, die allesbehalve bevredigend was. Mijn bezoek aan zijn praktijk was een mix van teleurstelling en ongemak, en ik ben uiteindelijk vertrokken vanwege meerdere redenen die ik graag wil benadrukken.
Ten eerste was de sfeer in de praktijk van Tandarts Gaffar verre van geruststellend. Bij binnenkomst leek er een begrafenissfeer te hangen, waardoor ik me onmiddellijk ongemakkelijk voelde. Zelfs de manier waarop het personeel zich bewoog, droegen bij aan een sombere atmosfeer die verre van ideaal is voor een tandartsbezoek.
Maar nog zorgwekkender was het gebrek aan professionaliteit en vriendelijkheid van het personeel. In plaats van me te verwelkomen met een glimlach en me op mijn gemak te stellen, werden mijn vragen en zorgen met een onverschillige houding behandeld. Het leek alsof ze geen interesse hadden in mijn welzijn of comfort tijdens mijn verblijf in de praktijk.
Wat betreft de vaardigheden van Tandarts Gaffar zelf, ik was verre van onder de indruk. Tijdens mijn behandeling merkte ik dat zijn aanpak onhandig en onzorgvuldig was, wat resulteerde in onnodig ongemak. Het was duidelijk dat er een gebrek was aan precisie en deskundigheid, wat mijn vertrouwen in zijn capaciteiten ernstig ondermijnde.
Al met al was mijn ervaring bij Tandarts Gaffar buitengewoon ontmoedigend en onbevredigend. Het gebrek aan een gastvrije sfeer, de onvriendelijke behandeling van het personeel en het gebrek aan bekwaamheid van de tandarts zelf hebben me doen besluiten om mijn tandheelkundige zorg elders te zoeken. Ik hoop dat mijn feedback kan helpen om verbeteringen aan te brengen, zodat toekomstige patiënten niet dezelfde teleurstelling hoeven te ervaren die ik heb meegemaakt.
Duidelijke uitleg
1
Behandeltijd
1
Is deskundig
1
Aanbeveling
1
1.0
Lahcen 29 Mrt 2024 - 04:55
S.N. Gaffar ()
Als iemand die waarde hecht aan professionele en vriendelijke service bij een tandartspraktijk, voelde ik me helaas gedwongen om mijn ervaring met Tandarts Gaffar te delen, die allesbehalve bevredigend was. Mijn bezoek aan zijn praktijk was een mix van teleurstelling en ongemak, en ik ben uiteindelijk vertrokken vanwege meerdere redenen die ik graag wil benadrukken.
Ten eerste was de sfeer in de praktijk van Tandarts Gaffar verre van geruststellend. Bij binnenkomst leek er een begrafenissfeer te hangen, waardoor ik me onmiddellijk ongemakkelijk voelde. Zelfs de manier waarop het personeel zich bewoog, droegen bij aan een sombere atmosfeer die verre van ideaal is voor een tandartsbezoek.
Maar nog zorgwekkender was het gebrek aan professionaliteit en vriendelijkheid van het personeel. In plaats van me te verwelkomen met een glimlach en me op mijn gemak te stellen, werden mijn vragen en zorgen met een onverschillige houding behandeld. Het leek alsof ze geen interesse hadden in mijn welzijn of comfort tijdens mijn verblijf in de praktijk.
Wat betreft de vaardigheden van Tandarts Gaffar zelf, ik was verre van onder de indruk. Tijdens mijn behandeling merkte ik dat zijn aanpak onhandig en onzorgvuldig was, wat resulteerde in onnodig ongemak. Het was duidelijk dat er een gebrek was aan precisie en deskundigheid, wat mijn vertrouwen in zijn capaciteiten ernstig ondermijnde.
Al met al was mijn ervaring bij Tandarts Gaffar buitengewoon ontmoedigend en onbevredigend. Het gebrek aan een gastvrije sfeer, de onvriendelijke behandeling van het personeel en het gebrek aan bekwaamheid van de tandarts zelf hebben me doen besluiten om mijn tandheelkundige zorg elders te zoeken. Ik hoop dat mijn feedback kan helpen om verbeteringen aan te brengen, zodat toekomstige patiënten niet dezelfde teleurstelling hoeven te ervaren die ik heb meegemaakt.
Duidelijke uitleg
1
Behandeltijd
1
Is deskundig
1
Aanbeveling
1
1.0