Tandheelkundig Centrum Spoorlaan
2025
10.0
1 waarderingen
2024
5.5
2 waarderingen
2023
0.0
0 waarderingen
2022
0.0
0 waarderingen
2021
0.0
0 waarderingen
2020
0.0
0 waarderingen
Guiaux 04 Mrt 2025 - 12:00
Review voor de praktijk
Normaal gesproken ga ik altijd naar Van der Zanden, waar ik erg tevreden over ben. Maar toen mijn kind plotseling hevige tandpijn kreeg door een ontstoken wortel en zenuwpijn. Gelukkig kon ik diezelfde ochtend nog terecht bij een andere tandarts, en zij was ontzettend lief. Ze vertelde mijn kind niet van tevoren dat de kies getrokken moest worden, waar ik heel dankbaar voor ben—anders had hij waarschijnlijk niet stil kunnen liggen. Daarnaast ging ze geweldig om met mijn zoontje, wat de ervaring voor mijn kind prettiger maakte. Ik ben echt blij dat ze zo snel en zorgvuldig heeft gehandeld!
Duidelijke uitleg
10
Behandeltijd
10
Is deskundig
10
Aanbeveling
10
10.0
Petra 22 Nov 2024 - 17:02
Review voor de praktijk
Op zich was ik tevreden met de behandeling. Totdat ik de rekening ontving. Die was gebaseerd op 35 minuten behandeltijd terwijl ik maar 23 minuten in de behandelkamer ben geweest. Ik heb verzocht om de rekening aan te passen naar de daadwerkelijke behandeltijd, maar dat wordt geweigerd.
Duidelijke uitleg
6
Behandeltijd
1
Is deskundig
6
Aanbeveling
1
3.5
Miek 19 Jan 2024 - 10:52
G.H.M. Van Der Zand (Tandarts)
Lieve deskundige tandarts met een groot empatisch vermogen, alleen de baliemedewerkers lieten mij met pijn in de steek, ik moest maar naar Goirle gaan, daar kon ik wel geholpen worden, de praktijk zat volgeboekt.
Goirle gebeld en kon daar smiddags terecht, moest wel mijn pinpas meenemen want er moest wel meteen betaald worden, dus boter bij de vis, nu moet ik alle eindjes aan elkaar knopen en heb daarom een zorgverzekering van de gemeente,
Op het einde van de maand staat er niet genoeg meer op mijn rekening, dus ik was in grote paniek, de angst groeide, tot mijn grote geluk belde tandarts van der zand persoonlijk op dat ik langs kon komen, voor het trekken van mijn pijnlijke kies, ben hem zeer dankbaar ervoor.
Ik heb dus geen problemen met al zijn medewerkers, zijn allemaal lief en kundig, vooral Geert, maar iemand met pijn, zo behandelen en niet helpen, vindt ik een kwalijke zaak.
Empatisch vermogen is soms ver te zoeken, zeker als je vroeger de schooltandarts hebt meegemaakt, had ik niet verwacht dat ik in nood, naar een vreemde tandarts gestuurd werd met de uitspraak ,we zitten vol.
Het verdriet en de machteloosheid is over, dankzij geert en zijn medewerkers, en ook geen pijn meer, maar de service laat erg te wensen over en ik hoop dat dit besproken wordt en er veranderingen plaatsvinden, die de mens voorop stellen
Duidelijke uitleg
9
Behandeltijd
9
Is deskundig
9
Aanbeveling
3
7.5