Tandartspraktijk M. Heij
2024
0.0
0 waarderingen
2023
1.4
2 waarderingen
2022
6.8
1 waarderingen
2021
10.0
1 waarderingen
2020
0.0
0 waarderingen
- 2023
- 2022
- 2021
Anja 20 Nov 2023 - 16:09
M. Heij (Tandarts)
Bij aanmelden kun je een vakje "speciale wensen" invullen. Niet doen, men zal je dan afwijzen en natrappen met een beschuldiging dat je een voorkeursbehandeling wenst. In mijn geval betrof het een betalingsregeling. Het lijkt er dus op dat deze tandarts alleen voor de rijke snobs is. Een typische VVD stemmer met het verstand op 0.
Duidelijke uitleg
1
Behandeltijd
1
Is deskundig
1
Aanbeveling
1
1.0
R 09 Mei 2023 - 19:13
M. Heij (Tandarts)
Heij is een tandarts die amicaal is wanneer je als cliënt binnen komt, maar daarna heeft hij nooit tijd voor een gesprek over je gebid ( dit was na het vullen van kiezen die niet goed waren gevuld). Heij kiest altijd voor de duurste behandeling , dit spekt zijn portemonnee onnodig, over de rug van de patiënten.
Ik ben naar een andere tandarts gegaan zij heeft de problemen opgelost, zonder dat het zoveel geld moest kosten. Weet waar je aan begint als je klant bij hem wordt...
Duidelijke uitleg
2
Behandeltijd
1
Is deskundig
3
Aanbeveling
1
1.8
Dani 03 Jun 2022 - 17:07
M. Heij (Tandarts)
Vriendelijke tandartsen. Zeer moderne praktijk. Keurige behandeling tot nu. Maar! . Niemand biedt een alternatief of de echte (financiële) consequenties van een behandeling! Offertes worden niet mondeling besproken, gaan direct naar je e-mail en zoek het maar uit. Tarieven zullen op zich kloppen, zou niet weten hoe dit te controleren, maar ik ben het wel eens met andere reviews mbt onnodig ophogen kosten. Zijn meerdere behandelingen nodig voor 1 probleem wat idd in de kosten loopt. Dat nog nooit meegemaakt. Je betaalt voor tijdelijke oplossingen en daarna moet het helemaal opnieuw? Voor bijna € 600,00 voor die nieuwe behandeling? 😨. Combineren van behandelingen is ook vaak niet mogelijk. Dus ik heb inmiddels wel mijn vraagtekens. Erg jammer, maar blijkbaar betaal je voor tijd en vriendelijkheid en alle moderne technieken daar. Wel nu weer geleerd om meer door te vragen. Met of zonder pijn. Minder naïef en onthouden dat dit een business is. Zoals de slogan zegt. Gebit is hun zorg. Niet de mensen. Check ✅
Duidelijke uitleg
7
Behandeltijd
6
Is deskundig
9
Aanbeveling
5
6.8
erna sommer 13 Dec 2021 - 14:08
M. Heij (Tandarts)
Fantastisch
Duidelijke uitleg
10
Behandeltijd
10
Is deskundig
10
Aanbeveling
10
10.0