Ik heb best angst voor de tandarts maar bij mijn mondhygiëniste en mijn tandarts is mijn angst rustig. Dit door de duidelijkheid over de behandeling en elke stap word verteld en door de rustige en kalme persoonlijkheid van beide
Duidelijke uitleg
10
Behandeltijd
10
Is deskundig
10
Aanbeveling
10
10.0
D Tuin-Boersema 28 Jan 2025 - 16:50Review voor de praktijk
Ik ben tevreden over de behandeling. Maar geschrokken van de prijs!
Duidelijke uitleg
7
Behandeltijd
7
Is deskundig
7
Aanbeveling
5
6.5
S.A. Niessink 28 Jan 2025 - 09:04A.M.F. Huls (Tandarts)
Kundig, vriendelijk, meedenkend.
Duidelijke uitleg
10
Behandeltijd
10
Is deskundig
10
Aanbeveling
10
10.0
B.S. Procee 24 Jan 2025 - 22:09Review voor de praktijk
Aardig begripvol en professioneel
Duidelijke uitleg
9
Behandeltijd
9
Is deskundig
9
Aanbeveling
9
9.0
B.P. Furda 24 Jan 2025 - 20:39M.L.J. Bouckaert (Tandarts)
Leuke praktijk
Duidelijke uitleg
8
Behandeltijd
7
Is deskundig
9
Aanbeveling
7
7.8
W Vermue 11 Jan 2025 - 22:31Review voor de praktijk
Deskundig en duidel8jk
Duidelijke uitleg
8
Behandeltijd
8
Is deskundig
8
Aanbeveling
9
8.3
T. van Turennout 30 Dec 2024 - 21:05I. Bakker (Tandarts)
Het contact is ook prettig en niet afstandelijk.
Duidelijke uitleg
8
Behandeltijd
9
Is deskundig
9
Aanbeveling
9
8.8
Marieke 27 Dec 2024 - 23:32Erik de Weerd (Tandarts)
Deskundig, vriendelijk, voorzichtig en geduldig. Erik stelt je gerust, zegt wat er gaat gebeuren en werkt nauwkeurig en snel. Zo wordt een ongemakkelijke behandeling toch een prettige ervaring.
Duidelijke uitleg
9
Behandeltijd
10
Is deskundig
10
Aanbeveling
10
9.8
Karst 27 Dec 2024 - 22:01Merel Zuidema - Joling (Mondhygiënist)
deskundig, geeft voldoende uitleg...
Duidelijke uitleg
9
Behandeltijd
10
Is deskundig
10
Aanbeveling
9
9.5
Jet de jong 18 Dec 2024 - 11:59R. Meijer (Mondhygiënist)
Het was erg prettig om zo behandeld te worden,en dat er word uit gelegd hoe het gebied er voor staat en wat er gaat gebeuren.
Ik was erg nerveus ,wat heel snel weg was
Graag word ik de volgende keer weer door Reanne geholpen
Duidelijke uitleg
9
Behandeltijd
9
Is deskundig
9
Aanbeveling
7
8.5
A.P. Strenge 17 Dec 2024 - 22:14M.L.J. Bouckaert (Tandarts)
Goed
Duidelijke uitleg
10
Behandeltijd
10
Is deskundig
10
Aanbeveling
10
10.0
Rolinka 17 Dec 2024 - 21:00A.M.F. Huls (Tandarts)
Geweldige tandarts, die duidelijk alles uitlegt en je bij alles betrekt. Voor mij en ons gezin geen andere meer.
Duidelijke uitleg
8
Behandeltijd
10
Is deskundig
10
Aanbeveling
9
9.3
H. Hogewerf 17 Dec 2024 - 20:57M.L.J. Bouckaert (Tandarts)
Volgens mij , een leuke gekwalificeerd persoon.
Duidelijke uitleg
9
Behandeltijd
8
Is deskundig
9
Aanbeveling
7
8.3
B. Aalfs 17 Dec 2024 - 20:55Jasmijn de Jong (Tandarts)
Kundig, pijnloos en rekening houdend met de klant
Duidelijke uitleg
9
Behandeltijd
10
Is deskundig
10
Aanbeveling
10
9.8
M.A. Mourits 10 Dec 2024 - 18:34M.L.J. Bouckaert (Tandarts)
Rustig en deskundig!
Duidelijke uitleg
10
Behandeltijd
10
Is deskundig
10
Aanbeveling
10
10.0
K. Houwing 05 Dec 2024 - 15:09A.M.F. Huls (Tandarts)
Met de tandarts is niks mis. Wel met het systeem. Ik had een afspraak vandaag en keurig vorige week een mail met bevestiging gekregen. Kom ik voor niks op de afspraak. Blijkt er een probleem te zijn met het systeem wat al eerder bekend was. Ben ik helemaal voor niks van huis gegaan, oppas geregeld en een dag vrij genomen. Waardeloos en slecht dat er ook niet over gecommuniceerd is. Een klacht indienen reageren ze niet inhoudelijk op en nu ik ze wil bereiken ligt de website er weer uit, waardeloos en totaal geen aanbeveling die goed is.
Reactie van/namens:
Dental Clinics Zuidhorn
Beste P.S.,
Bedankt voor uw feedback. We hebben hier ook per mail contact over gehad. Graag bieden we via deze weg nogmaals onze excuses aan voor hoe het is gegaan met uw afspraak en het ongemak dat dit u heeft gebracht.
Zoals aangegeven in de mail vermoeden we dat we vrijdagmiddag een storing hebben gehad waardoor meerdere afspraken door het systeem eruit zijn gegooid. We vinden het erg spijtig dat het ook om uw afspraak is gegaan. We hebben alles in gang gezet om onze ICT collega's te laten uitzoeken wat er aan de hand is en het op te lossen.
Met vriendelijke groet,
Het team van Dental Clinics
Duidelijke uitleg
4
Behandeltijd
4
Is deskundig
4
Aanbeveling
1
3.3
Jan 06 Feb 2023 - 20:44A.M.F. Huls (Tandarts)
Zorgzaam, deskundig, duidelijk
Duidelijke uitleg
10
Behandeltijd
10
Is deskundig
10
Aanbeveling
8
9.5
A.G.J. ter Veer-Willems 04 Feb 2023 - 12:37M. Sijtsema (Tandarts)
Vlotte begripvolle rustige vrouw
Duidelijke uitleg
10
Behandeltijd
10
Is deskundig
7
Aanbeveling
8
8.8
Anja 02 Feb 2023 - 22:27A.M.F. Huls (Tandarts)
Prettig en deskundig geholpen
Duidelijke uitleg
10
Behandeltijd
10
Is deskundig
10
Aanbeveling
8
9.5
Monique 30 Jan 2023 - 19:56I. Bakker (Tandarts)
Prima
Duidelijke uitleg
9
Behandeltijd
8
Is deskundig
9
Aanbeveling
8
8.5
F. Aptroot-`t Hart 30 Jan 2023 - 18:31I. Bakker (Tandarts)
Prettig gesprek en vertelt wat er gaat gebeuren. Stelt je op je gemak!!!
Duidelijke uitleg
8
Behandeltijd
8
Is deskundig
1
Aanbeveling
7
6.0
sjoukje 30 Jan 2023 - 11:19M.A. Schoonbeeg (Tandarts)
Mw. was erg vriendelijk en deskundig, ik voelde me op mijn gemak bij haar en wacht nu op de vervolgbehandeling.
Duidelijke uitleg
9
Behandeltijd
9
Is deskundig
9
Aanbeveling
9
9.0
M.J. Verrijp 29 Jan 2023 - 13:08Review voor de praktijk
Bij het maken van de afspraak is het al mis gegaan, ik had duidelijk aangegeven dat ik de afspraak maakte vanwege een gescheurde kies . Ik hoefde geen intake. Er zou mij een vragenlijst toegestuurd worden, nooit ontvangen. Wel gebeld met de vraag om de afspraak 10 minuten te verlaten. Bij de tandarts, naam weet ik niet, werd mij duidelijk gemaakt dat ik nu voor een intake kwam en voor de kies een andere afspraak gemaakt moest worden. Wel zouden er foto’s gemaakt moeten en zou het het beste zijn dat ik zou veranderen van mondhygiëniste. Beter zou het zijn als ik deze behorende bij de praktijk zou nemen. Ik kreeg sterk de indruk dat er meer in het belang van de praktijk gehandeld werd, dan in mijn belang. Ik denk en verwacht dat er in overleg met mij gehandeld wordt, geen druk op mij uitgeoefend wordt en dat ik mag bepalen wat wel of niet gebeurt.
Reactie van/namens:
Dental Clinics Zuidhorn
Beste M.J. Verrijp,
Bedankt voor het delen van uw ervaring. Wanneer patiënten zich bij ons inschrijven streven we ernaar onze werkwijze zo goed mogelijk uit te leggen aan de telefoon tijdens het maken van de eerste afspraak. Om iedere nieuwe patiënt van passende zorg te voorzien maken we tijdens de intake foto's om de juiste aanpak te bepalen. Uw tandarts heeft dit ook aan u uitgelegd. Het spijt ons dat hier miscommunicatie is ontstaan waardoor u met andere verwachtingen naar de afspraak bent gekomen.
Met vriendelijke groet,
Het team van Dental Clinics
Duidelijke uitleg
1
Behandeltijd
1
Is deskundig
1
Aanbeveling
1
1.0
L. Visser-Janssen 28 Jan 2023 - 19:42M. Sijtsema (Tandarts)
Goed werk
Duidelijke uitleg
8
Behandeltijd
8
Is deskundig
8
Aanbeveling
8
8.0
H. Sturing 28 Jan 2023 - 17:39W. Valkeman (Tandarts)
Ze is deskundig, zorgvuldig en legt uit wat ze doet , en ik mag aangeven als ze even moet stoppen
V.J. Mennes 09 Feb 2022 - 19:54S.S. Tjauw-foe (Mondhygiënist)
Deskundig en uiterst sympathiek
Duidelijke uitleg
10
Behandeltijd
10
Is deskundig
10
Aanbeveling
10
10.0
M. de Vos 30 Jan 2022 - 12:41I. Bakker (Tandarts)
Prettig in de omgang
Duidelijke uitleg
10
Behandeltijd
9
Is deskundig
9
Aanbeveling
9
9.3
J.E. van Duinen 29 Jan 2022 - 07:47Review voor de praktijk
-
Duidelijke uitleg
10
Behandeltijd
10
Is deskundig
10
Aanbeveling
9
9.8
J. Hamming 28 Jan 2022 - 20:04M. Sijtsema (Tandarts)
Een spontane en kundige tandarts
Duidelijke uitleg
8
Behandeltijd
4
Is deskundig
8
Aanbeveling
8
7.0
J. Hamming 28 Jan 2022 - 20:02M. Sijtsema (Tandarts)
Een spontane en kundige tandarts
Duidelijke uitleg
1
Behandeltijd
8
Is deskundig
8
Aanbeveling
8
6.3
J.G. Postma 26 Jan 2022 - 14:07M. Sijtsema (Tandarts)
Het ging om een ingreep tussendoor: ik kon snel geplaatst worden en de tandarts zorgde voor een prettige en geruststellende sfeer, met alle tijd en aandacht die nodig was. Zij is tijdens de behandeling voortdurend alert op een zo comfortabel mogelijk verloop en geeft duidelijk uitleg over de volgende stap. Ik kom al jaren lang met volle tevredenheid bij haar.
Duidelijke uitleg
10
Behandeltijd
10
Is deskundig
10
Aanbeveling
10
10.0
C. Kuipers. 26 Jan 2022 - 13:19Review voor de praktijk
Geweldige tandarts..kwam binnen met knikkende knieën en liep met een grote lach na een half uur en 2 gevulde kiezen weer naar buiten..een topper!
Duidelijke uitleg
10
Behandeltijd
10
Is deskundig
10
Aanbeveling
10
10.0
S. Nobach 26 Jan 2022 - 10:58M. Joling (Mondhygiënist)
Prima behandeling gehad!
Duidelijke uitleg
10
Behandeltijd
10
Is deskundig
10
Aanbeveling
10
10.0
B. Bos 26 Jan 2022 - 09:37M. Joling (Mondhygiënist)
Vakkundig
Duidelijke uitleg
8
Behandeltijd
9
Is deskundig
8
Aanbeveling
8
8.3
T. van Turennout 25 Jan 2022 - 22:33I. Bakker (Tandarts)
Een mensvriendelijke tandarts zonder poespas, die dicht naast de patiënt staat.
Ik weet alleen niet waarom mij nooit gevraagd is om mijn visie over Frans van der Wal te geven, en wel over Ilze Bakker.
Paginering
Beste P.S., Bedankt voor uw feedback. We hebben hier ook per mail contact over gehad. Graag bieden we via deze weg nogmaals onze excuses aan voor hoe het is gegaan met uw afspraak en het ongemak dat dit u heeft gebracht. Zoals aangegeven in de mail vermoeden we dat we vrijdagmiddag een storing hebben gehad waardoor meerdere afspraken door het systeem eruit zijn gegooid. We vinden het erg spijtig dat het ook om uw afspraak is gegaan. We hebben alles in gang gezet om onze ICT collega's te laten uitzoeken wat er aan de hand is en het op te lossen. Met vriendelijke groet, Het team van Dental Clinics
Beste M.J. Verrijp, Bedankt voor het delen van uw ervaring. Wanneer patiënten zich bij ons inschrijven streven we ernaar onze werkwijze zo goed mogelijk uit te leggen aan de telefoon tijdens het maken van de eerste afspraak. Om iedere nieuwe patiënt van passende zorg te voorzien maken we tijdens de intake foto's om de juiste aanpak te bepalen. Uw tandarts heeft dit ook aan u uitgelegd. Het spijt ons dat hier miscommunicatie is ontstaan waardoor u met andere verwachtingen naar de afspraak bent gekomen. Met vriendelijke groet, Het team van Dental Clinics
Paginering
Paginering