Ik heb best angst voor de tandarts maar bij mijn mondhygiëniste en mijn tandarts is mijn angst rustig. Dit door de duidelijkheid over de behandeling en elke stap word verteld en door de rustige en kalme persoonlijkheid van beide
Duidelijke uitleg
10
Behandeltijd
10
Is deskundig
10
Aanbeveling
10
10.0
D Tuin-Boersema 28 Jan 2025 - 16:50Review voor de praktijk
Ik ben tevreden over de behandeling. Maar geschrokken van de prijs!
Duidelijke uitleg
7
Behandeltijd
7
Is deskundig
7
Aanbeveling
5
6.5
S.A. Niessink 28 Jan 2025 - 09:04A.M.F. Huls (Tandarts)
Kundig, vriendelijk, meedenkend.
Duidelijke uitleg
10
Behandeltijd
10
Is deskundig
10
Aanbeveling
10
10.0
B.S. Procee 24 Jan 2025 - 22:09Review voor de praktijk
Aardig begripvol en professioneel
Duidelijke uitleg
9
Behandeltijd
9
Is deskundig
9
Aanbeveling
9
9.0
B.P. Furda 24 Jan 2025 - 20:39M.L.J. Bouckaert (Tandarts)
Leuke praktijk
Duidelijke uitleg
8
Behandeltijd
7
Is deskundig
9
Aanbeveling
7
7.8
W Vermue 11 Jan 2025 - 22:31Review voor de praktijk
Deskundig en duidel8jk
Duidelijke uitleg
8
Behandeltijd
8
Is deskundig
8
Aanbeveling
9
8.3
M. Gorter-Aalfs 30 Jun 2024 - 10:59Review voor de praktijk
.
Duidelijke uitleg
10
Behandeltijd
10
Is deskundig
10
Aanbeveling
10
10.0
Trijnie 29 Jun 2024 - 11:25M.A. Schoonbeeg (Tandarts)
Deskundig , zorgvuldig , ontspannen en gezellig . De assistente overigens ook !
Duidelijke uitleg
10
Behandeltijd
9
Is deskundig
10
Aanbeveling
10
9.8
Agnes 29 Jun 2024 - 11:24Review voor de praktijk
Ondanks mijn grote tandarts angst voel ik mij toch op mijn gemak om te blijven komen.
Duidelijke uitleg
9
Behandeltijd
8
Is deskundig
8
Aanbeveling
7
8.0
T. Hagenauw 26 Jun 2024 - 15:17R. Meijer (Mondhygiënist)
Rianne doet het heel goed. Zo goed dat ik bij haar blijf, waar ze ook werkt. Nou ja, tenzij ze naar het buitenland verhuist. :)
Duidelijke uitleg
10
Behandeltijd
10
Is deskundig
10
Aanbeveling
10
10.0
Michiel 26 Jun 2024 - 08:44R. Meijer (Mondhygiënist)
Kundig, vriendelijk en geïnteresseerd
Duidelijke uitleg
10
Behandeltijd
10
Is deskundig
10
Aanbeveling
8
9.5
E. Bloemberg 25 Jun 2024 - 22:48S.S. Tjauw-foe (Mondhygiënist)
Kundig professionele mondhygiënist
Duidelijke uitleg
10
Behandeltijd
10
Is deskundig
10
Aanbeveling
10
10.0
J. 25 Jun 2024 - 21:51Review voor de praktijk
Vriendelijk en zorgvuldig.
Duidelijke uitleg
9
Behandeltijd
10
Is deskundig
10
Aanbeveling
9
9.5
A.J. Wiersma 25 Jun 2024 - 21:29M. Sijtsema (Tandarts)
Ik ben zeer tevreden over mijn Tandarts, ze neemt de tijd voor je, en legt alles stap voor stap uit wat ze gaat doen, ik ga met plezier naar de tandarts
Duidelijke uitleg
10
Behandeltijd
10
Is deskundig
10
Aanbeveling
10
10.0
H.J. de Vries-Folkers 16 Jun 2024 - 19:42A.M.F. Huls (Tandarts)
Goed
Duidelijke uitleg
8
Behandeltijd
8
Is deskundig
8
Aanbeveling
8
8.0
M.R.J. Vogt 13 Jun 2024 - 18:37Review voor de praktijk
Met de tandarts is niks mis. Wel met het systeem. Ik had een afspraak vandaag en keurig vorige week een mail met bevestiging gekregen. Kom ik voor niks op de afspraak. Blijkt er een probleem te zijn met het systeem wat al eerder bekend was. Ben ik helemaal voor niks van huis gegaan, oppas geregeld en een dag vrij genomen. Waardeloos en slecht dat er ook niet over gecommuniceerd is. Een klacht indienen reageren ze niet inhoudelijk op en nu ik ze wil bereiken ligt de website er weer uit, waardeloos en totaal geen aanbeveling die goed is.
Reactie van/namens:
Dental Clinics Zuidhorn
Beste P.S.,
Bedankt voor uw feedback. We hebben hier ook per mail contact over gehad. Graag bieden we via deze weg nogmaals onze excuses aan voor hoe het is gegaan met uw afspraak en het ongemak dat dit u heeft gebracht.
Zoals aangegeven in de mail vermoeden we dat we vrijdagmiddag een storing hebben gehad waardoor meerdere afspraken door het systeem eruit zijn gegooid. We vinden het erg spijtig dat het ook om uw afspraak is gegaan. We hebben alles in gang gezet om onze ICT collega's te laten uitzoeken wat er aan de hand is en het op te lossen.
Met vriendelijke groet,
Het team van Dental Clinics
Duidelijke uitleg
4
Behandeltijd
4
Is deskundig
4
Aanbeveling
1
3.3
Jan 06 Feb 2023 - 20:44A.M.F. Huls (Tandarts)
Zorgzaam, deskundig, duidelijk
Duidelijke uitleg
10
Behandeltijd
10
Is deskundig
10
Aanbeveling
8
9.5
A.G.J. ter Veer-Willems 04 Feb 2023 - 12:37M. Sijtsema (Tandarts)
Vlotte begripvolle rustige vrouw
Duidelijke uitleg
10
Behandeltijd
10
Is deskundig
7
Aanbeveling
8
8.8
Anja 02 Feb 2023 - 22:27A.M.F. Huls (Tandarts)
Prettig en deskundig geholpen
Duidelijke uitleg
10
Behandeltijd
10
Is deskundig
10
Aanbeveling
8
9.5
Monique 30 Jan 2023 - 19:56I. Bakker (Tandarts)
Prima
Duidelijke uitleg
9
Behandeltijd
8
Is deskundig
9
Aanbeveling
8
8.5
F. Aptroot-`t Hart 30 Jan 2023 - 18:31I. Bakker (Tandarts)
Prettig gesprek en vertelt wat er gaat gebeuren. Stelt je op je gemak!!!
Duidelijke uitleg
8
Behandeltijd
8
Is deskundig
1
Aanbeveling
7
6.0
sjoukje 30 Jan 2023 - 11:19M.A. Schoonbeeg (Tandarts)
Mw. was erg vriendelijk en deskundig, ik voelde me op mijn gemak bij haar en wacht nu op de vervolgbehandeling.
Duidelijke uitleg
9
Behandeltijd
9
Is deskundig
9
Aanbeveling
9
9.0
M.J. Verrijp 29 Jan 2023 - 13:08Review voor de praktijk
Bij het maken van de afspraak is het al mis gegaan, ik had duidelijk aangegeven dat ik de afspraak maakte vanwege een gescheurde kies . Ik hoefde geen intake. Er zou mij een vragenlijst toegestuurd worden, nooit ontvangen. Wel gebeld met de vraag om de afspraak 10 minuten te verlaten. Bij de tandarts, naam weet ik niet, werd mij duidelijk gemaakt dat ik nu voor een intake kwam en voor de kies een andere afspraak gemaakt moest worden. Wel zouden er foto’s gemaakt moeten en zou het het beste zijn dat ik zou veranderen van mondhygiëniste. Beter zou het zijn als ik deze behorende bij de praktijk zou nemen. Ik kreeg sterk de indruk dat er meer in het belang van de praktijk gehandeld werd, dan in mijn belang. Ik denk en verwacht dat er in overleg met mij gehandeld wordt, geen druk op mij uitgeoefend wordt en dat ik mag bepalen wat wel of niet gebeurt.
Reactie van/namens:
Dental Clinics Zuidhorn
Beste M.J. Verrijp,
Bedankt voor het delen van uw ervaring. Wanneer patiënten zich bij ons inschrijven streven we ernaar onze werkwijze zo goed mogelijk uit te leggen aan de telefoon tijdens het maken van de eerste afspraak. Om iedere nieuwe patiënt van passende zorg te voorzien maken we tijdens de intake foto's om de juiste aanpak te bepalen. Uw tandarts heeft dit ook aan u uitgelegd. Het spijt ons dat hier miscommunicatie is ontstaan waardoor u met andere verwachtingen naar de afspraak bent gekomen.
Met vriendelijke groet,
Het team van Dental Clinics
Duidelijke uitleg
1
Behandeltijd
1
Is deskundig
1
Aanbeveling
1
1.0
L. Visser-Janssen 28 Jan 2023 - 19:42M. Sijtsema (Tandarts)
Goed werk
Duidelijke uitleg
8
Behandeltijd
8
Is deskundig
8
Aanbeveling
8
8.0
H. Sturing 28 Jan 2023 - 17:39W. Valkeman (Tandarts)
Ze is deskundig, zorgvuldig en legt uit wat ze doet , en ik mag aangeven als ze even moet stoppen
Mond hygiëniste is vakkundig en weet het onaangename tot een minimum te beperken.
Duidelijke uitleg
9
Behandeltijd
8
Is deskundig
9
Aanbeveling
8
8.5
K.T. Meier 20 Mrt 2022 - 11:58Review voor de praktijk
De eerste keer was Erik te zwijgzaam. Verlegen misschien.
Een half jaar later was het fijner. Hij luisterde, reageerde en vertelde wat hij geconstateerd heeft, hoe hij het zal aanpakken en wat hij aan het doen is. Een enorme verbetering.
Duidelijke uitleg
9
Behandeltijd
9
Is deskundig
10
Aanbeveling
10
9.5
P. van 't Hof 20 Mrt 2022 - 09:52Review voor de praktijk
Vriendelijk en professioneel
Duidelijke uitleg
9
Behandeltijd
9
Is deskundig
9
Aanbeveling
9
9.0
L. Lourman 20 Mrt 2022 - 08:25I. Bakker (Tandarts)
Helemaal Top!!!
Duidelijke uitleg
10
Behandeltijd
10
Is deskundig
10
Aanbeveling
10
10.0
J.B. van Dieren 19 Mrt 2022 - 20:11I. Bakker (Tandarts)
Een fijne vrouw, die goed weet om te gaan met mijn angst voor de tandarts. Ik ga met een gerust hart in de stoel liggen.
Paginering
Beste P.S., Bedankt voor uw feedback. We hebben hier ook per mail contact over gehad. Graag bieden we via deze weg nogmaals onze excuses aan voor hoe het is gegaan met uw afspraak en het ongemak dat dit u heeft gebracht. Zoals aangegeven in de mail vermoeden we dat we vrijdagmiddag een storing hebben gehad waardoor meerdere afspraken door het systeem eruit zijn gegooid. We vinden het erg spijtig dat het ook om uw afspraak is gegaan. We hebben alles in gang gezet om onze ICT collega's te laten uitzoeken wat er aan de hand is en het op te lossen. Met vriendelijke groet, Het team van Dental Clinics
Beste M.J. Verrijp, Bedankt voor het delen van uw ervaring. Wanneer patiënten zich bij ons inschrijven streven we ernaar onze werkwijze zo goed mogelijk uit te leggen aan de telefoon tijdens het maken van de eerste afspraak. Om iedere nieuwe patiënt van passende zorg te voorzien maken we tijdens de intake foto's om de juiste aanpak te bepalen. Uw tandarts heeft dit ook aan u uitgelegd. Het spijt ons dat hier miscommunicatie is ontstaan waardoor u met andere verwachtingen naar de afspraak bent gekomen. Met vriendelijke groet, Het team van Dental Clinics
Paginering
Paginering