Zeer duidelijk en nagenoeg pijnloos behandeld is wel eens anders geweest .
Duidelijke uitleg
8
Behandeltijd
8
Is deskundig
9
Aanbeveling
9
8.5
Marry 24 Feb 2025 - 16:18Jacinta Vermue (Paro-preventieassistent)
Zeer vriendelijk, kundig en belangstellend
Duidelijke uitleg
8
Behandeltijd
10
Is deskundig
10
Aanbeveling
10
9.5
M.B. 23 Feb 2025 - 19:10Karolien van Mil (Paro-preventieassistent)
Duidelijke uitleg met handige tips om zelf goed schoon te maken
Duidelijke uitleg
8
Behandeltijd
9
Is deskundig
9
Aanbeveling
9
8.8
Frederica 22 Feb 2025 - 19:19Lineke Wagemakers (Tandarts)
Deskundig en geduldig
Duidelijke uitleg
10
Behandeltijd
10
Is deskundig
10
Aanbeveling
10
10.0
Janny 13 Feb 2025 - 17:05Emma Burgers (Mondhygiënist)
deskundig en geeft goede uitleg van de behandeling
Duidelijke uitleg
10
Behandeltijd
10
Is deskundig
10
Aanbeveling
9
9.8
Bep 13 Feb 2025 - 14:31Danisja Wiersma (Mondhygiënist)
Ze geeft duidelijke uitleg en informatie, is deskundig en houdt rekening met persoonlijke wensen.
Duidelijke uitleg
10
Behandeltijd
10
Is deskundig
9
Aanbeveling
9
9.5
Gisela 12 Feb 2025 - 08:18Lineke Wagemakers (Tandarts)
Een deskundige lieve vrouw
Duidelijke uitleg
9
Behandeltijd
9
Is deskundig
10
Aanbeveling
9
9.3
R A Hemert 09 Feb 2025 - 17:30Heleen Tutein Nolthenius (Tandarts)
goed opgeleid
Duidelijke uitleg
8
Behandeltijd
8
Is deskundig
8
Aanbeveling
8
8.0
Lulu 08 Feb 2025 - 16:49Danisja Wiersma (Mondhygiënist)
Tevreden. De reden dat ik geen 10 geef, is omdat ik wel betere ervaringen heb elders met het polijsten. Dat was hier minimaal. Verder helemaal prima. Fijn dat er verdoofd kan worden.
Altijd fijn om langs te komen, even een praatje en dan doet ze haar werk erg goed!
Duidelijke uitleg
10
Behandeltijd
9
Is deskundig
9
Aanbeveling
9
9.3
Matthijs 06 Apr 2024 - 14:37H. Loning (Tandarts)
Zeer goed!
Duidelijke uitleg
10
Behandeltijd
10
Is deskundig
10
Aanbeveling
10
10.0
Riekent 06 Apr 2024 - 13:59Karolien van Mil (Paro-preventieassistent)
uitstekend
Duidelijke uitleg
10
Behandeltijd
10
Is deskundig
10
Aanbeveling
8
9.5
W.E. de Vaal 06 Apr 2024 - 12:48A.F.M. Bekkers (Tandarts)
Ik ben tevreden met Alfons, al jaaaren. Jammer,dat we er destijds, heel lang geleden, niet uitkwamen, toen ene mevrouw mij hielp, i.p.v. Alfons. Daar is een groot probleem uit voort gekomen, waarvan ik tot op de dag van vandaag nog de problemen van ondervind. Ik ben al verschillende keren behandeld, daarna, voor aangezichtspijn. Mijn ene wang is veel dikker dan de andere, en daar heb ik veel last van met mijn bril en zonnebril. Het ene glas staat vast op mijn wang, terwijl het andere glas ruim vrij staat.Met als gevolg dat ik elke dag met 1 aangeslagen glas loop, en daar veel reacties op krijg. Dat is heeeel vervelend, en als ik erover begin met Alfons, kapt hij het gesprek af, met dat dit al zo lang geleden is. Dat is geen oplossing, er zit iets niet goed aan de linkerkant. Er word mij verteld dat er waarschijnlijk niet hygienisch is gewerkt. Ik ben toen ook 14 dagen elke geweest om te laten spoelen, maar dat heeft niks opgeleverd. JAMMER!Bij Alfons heb ik nog nooit geen klachten gehad, blijkt wel dat ik vanuit Vuren mijn hele leven al in Zaltbommel naar de tandarts kom. De betreffende mevrouw is allang weg in de kliniek. Ik moest wel nog een rekening, toen, betalen van 889,- betalen. Dat dan weer wel. met vr groet Willy de Vaal
Duidelijke uitleg
10
Behandeltijd
9
Is deskundig
10
Aanbeveling
9
9.5
G. de Gaaij 06 Apr 2024 - 12:36Bart Bernasco (Tandarts)
Ondanks dat het een praktijk met meerdere tandartsen is voel je je geen nummer
Paginering
Paginering
Paginering
Paginering