Altijd fijn om langs te komen, even een praatje en dan doet ze haar werk erg goed!
Duidelijke uitleg
10
Behandeltijd
9
Is deskundig
9
Aanbeveling
9
9.3
Matthijs 06 Apr 2024 - 14:37H. Loning (Tandarts)
Zeer goed!
Duidelijke uitleg
10
Behandeltijd
10
Is deskundig
10
Aanbeveling
10
10.0
Riekent 06 Apr 2024 - 13:59Karolien van Mil (Paro-preventieassistent)
uitstekend
Duidelijke uitleg
10
Behandeltijd
10
Is deskundig
10
Aanbeveling
8
9.5
W.E. de Vaal 06 Apr 2024 - 12:48A.F.M. Bekkers (Tandarts)
Ik ben tevreden met Alfons, al jaaaren. Jammer,dat we er destijds, heel lang geleden, niet uitkwamen, toen ene mevrouw mij hielp, i.p.v. Alfons. Daar is een groot probleem uit voort gekomen, waarvan ik tot op de dag van vandaag nog de problemen van ondervind. Ik ben al verschillende keren behandeld, daarna, voor aangezichtspijn. Mijn ene wang is veel dikker dan de andere, en daar heb ik veel last van met mijn bril en zonnebril. Het ene glas staat vast op mijn wang, terwijl het andere glas ruim vrij staat.Met als gevolg dat ik elke dag met 1 aangeslagen glas loop, en daar veel reacties op krijg. Dat is heeeel vervelend, en als ik erover begin met Alfons, kapt hij het gesprek af, met dat dit al zo lang geleden is. Dat is geen oplossing, er zit iets niet goed aan de linkerkant. Er word mij verteld dat er waarschijnlijk niet hygienisch is gewerkt. Ik ben toen ook 14 dagen elke geweest om te laten spoelen, maar dat heeft niks opgeleverd. JAMMER!Bij Alfons heb ik nog nooit geen klachten gehad, blijkt wel dat ik vanuit Vuren mijn hele leven al in Zaltbommel naar de tandarts kom. De betreffende mevrouw is allang weg in de kliniek. Ik moest wel nog een rekening, toen, betalen van 889,- betalen. Dat dan weer wel. met vr groet Willy de Vaal
C. Schaafsma 10 Jun 2023 - 13:12Mohammed Al – Beikat (Mondhygiënist)
In mijn geval: mondhygiënist. Plezierig, correct.
Duidelijke uitleg
10
Behandeltijd
10
Is deskundig
9
Aanbeveling
9
9.5
A.E. van der Linden 09 Jun 2023 - 19:51Mohammed Al – Beikat (Mondhygiënist)
Professioneel , rustig,
Duidelijke uitleg
9
Behandeltijd
10
Is deskundig
9
Aanbeveling
10
9.5
A.E. van der Linden 09 Jun 2023 - 19:43Review voor de praktijk
Professioneel,rustig,aardig.Neemt de tijd
Duidelijke uitleg
9
Behandeltijd
9
Is deskundig
9
Aanbeveling
10
9.3
M.J. Vos 09 Jun 2023 - 17:52Review voor de praktijk
Vriendelijk, open en kundig
Duidelijke uitleg
10
Behandeltijd
10
Is deskundig
10
Aanbeveling
10
10.0
M.W.E. Bekkers 08 Jun 2023 - 07:39A.F.M. Bekkers (Tandarts)
Empathisch en zeer kundig
Duidelijke uitleg
10
Behandeltijd
10
Is deskundig
10
Aanbeveling
10
10.0
B.J.A. Piavaux 07 Jun 2023 - 22:41Emma Burgers (Mondhygiënist)
De mondhygiëniste is een erg fijne persoon. Ze neemt de tijd voor de nodige uitleg zonder betuttelend over te komen. De behandeling zelf is prima, ze let echt op je en doet moeite om het je zo comfortabel mogelijk te maken. Ik ben heel erg tevreden.
Duidelijke uitleg
10
Behandeltijd
10
Is deskundig
10
Aanbeveling
10
10.0
A. van Andel 07 Jun 2023 - 21:39Review voor de praktijk
Uitstekend. Prima advies gekregen.
Duidelijke uitleg
9
Behandeltijd
8
Is deskundig
8
Aanbeveling
9
8.5
Cornelis 07 Jun 2023 - 21:29Bart Bernasco (Tandarts)
afstandelijk, maakt geen contact, erg formeel, niet gericht op de nieuwe client
Reactie van/namens:
Dental Clinics Zaltbommel
Beste Cornelis,
Het spijt ons om te zien dat u een minder plezierige ervaring bij één van onze tandartsen heeft gehad.
Dit is zeker niet onze standaard en komen graag met u in contact als u naar aanleiding van uw bezoek nog vragen heeft. Dan beantwoorden wij deze met plezier. Tevens streven wij ernaar om het bij uw volgende bezoek veel beter te doen voor u, want wij waarderen het dat u voor onze praktijk heeft gekozen.
Met vriendelijke groet,
Team Dental Clinics Zaltbommel
Duidelijke uitleg
7
Behandeltijd
7
Is deskundig
7
Aanbeveling
7
7.0
R.P.F. Hoogers-Valken 07 Jun 2023 - 17:43Izabela Madaj (Tandarts)
Een hele prettige en kundige tandarts
Duidelijke uitleg
10
Behandeltijd
10
Is deskundig
10
Aanbeveling
10
10.0
Yolanda 05 Jun 2023 - 20:16Heleen Tutein Nolthenius (Tandarts)
Paginering
Beste Cornelis, Het spijt ons om te zien dat u een minder plezierige ervaring bij één van onze tandartsen heeft gehad. Dit is zeker niet onze standaard en komen graag met u in contact als u naar aanleiding van uw bezoek nog vragen heeft. Dan beantwoorden wij deze met plezier. Tevens streven wij ernaar om het bij uw volgende bezoek veel beter te doen voor u, want wij waarderen het dat u voor onze praktijk heeft gekozen. Met vriendelijke groet, Team Dental Clinics Zaltbommel
Paginering
Paginering