Voorheen ging ik 2 keer per jaar naar de mondhygienist, door sinds ik bij Studio Kies kom hebben we dat weten terug te brengen naar 1 keer per jaar zonder in te leveren op de gezondheid van mijn gebit.
Reactie van/namens:
Tandartspraktijk Studio Kies
Dat is goed nieuws. Bedankt voor je bericht
Duidelijke uitleg
10
Behandeltijd
10
Is deskundig
10
Aanbeveling
10
10.0
Peter K 18 Mrt 2024 - 11:41E.A. Eilders (Tandarts)
Vakkundig en zeer vriendelijk.
Duidelijke uitleg
10
Behandeltijd
10
Is deskundig
10
Aanbeveling
10
10.0
Kim 18 Mrt 2024 - 11:33D. Van Laar (Tandarts)
Vriendelijk, vakkundig en ze neemt de tijd voor je.
Cees Spruijt 08 Sep 2022 - 21:08D. Van Laar (Tandarts)
Na 5 jaar bij bij mevr. van Laar en het opeens regelmatig afbreken van kiezen en/of delen kwam bij het weghalen van wortelresten in het ziekenhuis een waslijst aan gebreken aan het licht, het had volgens de deskundigen geen half jaar langer moeten duren of ik was nog veel meer kwijt geraakt, helaas is deze tandarts dus niet deskundig. Uiteraard een andere tandarts genomen die gelijk 5 kiezen opnieuw heeft gevuld en gelukkig behouden en het is nog niet klaar. Bij Mevr. van Laar stond helaas niets op de planning. Mijn vrouw had zij het in mindere mate dezelfde problemen. Dus een vrolijke tandarts staat in dit geval niet voor een deskundige tandarts, U bent gewaarschuwd
Reactie van/namens:
Tandartspraktijk Studio Kies
We vinden het heel vervelend dat u niet tevreden bent over onze dienstverlening. We doen er altijd alles aan om iedereen zo goed mogelijk te behandelen en alles gaat in samenspraak met de patiënt. Helaas zijn we er in uw geval niet in geslaagd dit naar tevredenheid te doen.
Bedankt
Dat is goed nieuws. Bedankt voor je bericht
Bedankt
Fijn om te horen. Bedankt
Bedankt
Dank je wel. Fijn om te horen dat je met een glimlach naar huis gaat
Bedankt. Goed om te horen
Bedankt
Paginering
Bedankt
We vinden het heel vervelend dat u niet tevreden bent over onze dienstverlening. We doen er altijd alles aan om iedereen zo goed mogelijk te behandelen en alles gaat in samenspraak met de patiënt. Helaas zijn we er in uw geval niet in geslaagd dit naar tevredenheid te doen.