Ortho Uden

2024
8.0 1 waarderingen
2023
0.0 0 waarderingen
2022
0.0 0 waarderingen
2021
0.0 0 waarderingen
2020
0.0 0 waarderingen
waardering icon
Sanne 27 Sep 2024 - 08:49 Review voor de praktijk
Ik heb hier vroeger mijn beugelbehandeling gehad, destijds was dit nog op de oude locatie. Inmiddels is deze praktijk verhuisd naar een nieuwe locatie, de praktijk ziet er erg mooi uit. Voor mijn behandeling ben ik voor het laatst in de praktijk geweest in 2010, hierna is mijn spalk 1x losgegaan maar ben ik bij een praktijk in de omgeving van Utrecht geweest omdat ik daar op kamers zat, dit was rond 2018. Ik vergelijk deze praktijken hierin dus ook met elkaar. Ik ben begin 2023 2x in deze praktijk geweest omdat mijn spalk op 2 plaatsen los zat, ik kon snel terecht dus dat was erg fijn. Bij binnenkomst in deze praktijk in Uden moet je jezelf melden bij de balie, dit hoeft bij veel andere praktijken niet, daar meld je jezelf digitaal aan en maak je een nieuwe afspraak ook via een scherm of thuis via de app, zo hoef je niet langs de balie en kun je rustig zelf bekijken wanneer een nieuwe afspraak het beste uitkomt, dit zou een enorm goede toevoeging zijn voor deze praktijk. De medewerkster achter de balie komt vaak heel bot over, maar het kan zijn dat dit een momentopname is en ik er gewoon op het verkeerde moment was. De wachttijd was prima, ik had de eerste afspraak om 13:30 en was rond 13:32 aan de beurt en de week daarna liep het ook niet echt uit. De assistente wilde graag eerst dat de orthodontist even ging kijken, hier heb ik zeker 10 minuten op moeten wachten. De orthodontist vond het verstandig om de spalk helemaal te vervangen omdat deze toch al meer dan 13 jaar oud was, en het leek alsof deze verbogen was. De assistente heeft de spalk eruit gehaald. Het eruit halen van het spalkje was geheel pijnloos, de spalk is eruit gehaald en daarna is er rustig lijm verwijderd en er werd meerdere keren gevraagd of ik ergens nog lijm voelde, dit werd dan ook nog goed weggehaald. De spalk werd een week later weer geplaatst, en dit werd door een erg lieve assistente gedaan, ze legde in het begin alles uit wat ze klaar had liggen, dus bijvoorbeeld waarom er een klem in de mond gedaan werd en dat ik altijd m’n hand op kon steken als er iets zou zijn. Al met al uiteindelijk dus wel tevreden met de nieuwe spalk, maar de praktijk kan op sommige gebieden nog wel verbeterd worden, zoals dus eventueel de mogelijkheid om online / via een scherm een afspraak te kunnen maken, en de zitplekken in de wachtruimte kunnen ook wel wat meer worden. Er is weinig plek om te zitten als het druk is, zeker omdat veel kinderen met ouders of vriendjes / vriendinnetjes komen. Ik was samen met mijn vriend, en we konden bijna niet meer ergens zitten. Snap dat dit op veel tijden niet zo is, maar op de drukke tijden is dat wel een uitdaging. De verbeterpunten veranderen natuurlijk niks aan de zorg die geleverd wordt, die is gewoon goed!
Duidelijke uitleg
9
Behandeltijd
9
Is deskundig
8
Aanbeveling
6
8.0