Tandartspraktijk SB Tandartsen Berkel en Rodenrijs

2025
0.0 0 waarderingen
2024
0.0 0 waarderingen
2023
0.0 0 waarderingen
2022
7.4 3 waarderingen
2021
0.0 0 waarderingen
2020
0.0 0 waarderingen
waardering icon
Lian 28 Okt 2022 - 15:10 S. BaghbaniArzanagh (Tandarts)
Zeer goed geholpen en ik raad deze tandarts zeker aan.
Duidelijke uitleg
10
Behandeltijd
10
Is deskundig
10
Aanbeveling
10
10.0
waardering icon
Lian 28 Okt 2022 - 15:08 S. BaghbaniArzanagh (Tandarts)
Zeer goed geholpen en ik raad deze randaers zeker aan.
Duidelijke uitleg
10
Behandeltijd
10
Is deskundig
10
Aanbeveling
10
10.0
waardering icon
Jeremy 07 Apr 2022 - 16:21 S. BaghbaniArzanagh (Tandarts)
Na mijn laatste bezoek hebben wij als gezin besloten om naar een andere tandarts te gaan. Het laatste bezoek heb ik als erg onprettig ervaren en voelde niet meer goed om te blijven. Ik zal dit even toelichten: ik maak een gecombineerde afspraak van tandarts en mondhygiënist. 1. Ten eerste vind ik het persoonlijk al raar dat ik tijdens mijn bezoek geen tandarts heb gezien en alleen maar een mondhygiëniste. Waarom heb ik dan een gecombineerde afspraak? Een mondhygiënist is daadwerkelijk wat anders dan een tandarts. 2. Ten tweede werd ik tijdens mijn bezoek gewezen op mijn ontstoken tandvlees linksboven en hoe gevaarlijk dit wel niet is als het niet correct zal worden schoongemaakt. Ik geef aan dat mijn voorkeur handmatig schoonmaken heeft omdat het anders pijn doet ivm gevoelige tanden. In de tijd die dan volgt is een hoop geklaag dat het nogal hard en lastig is om het goed handmatig schoon te maken. Daarna stopt de mondhygiënist abrupt en zegt dat de tijd om is. Resultaat is dat linksboven (wat zo gevaarlijk was) niet is schoongemaakt. Maar toen ik wegging nog wel even zeggen dat het echt gevaarlijk is en de volgende keer goed schoongemaakt dient te worden elektrisch en niet handmatig. 3. Ten derde is er wel meer dan 10 min besteed (nadat die 5 min aan het zoeken was naar een tandenborstel) aan het uitleggen hoe ik mijn tanden moet poetsen. Naar mijn idee heeft dat dan niet de prioriteit maar het schoonmaken wel... Persoonlijk vind ik dit heel raar en lijkt mij niet de bedoeling. Wij gaan niet graag naar de tandarts en hopen dan juist op een iets warmere behandeling. Warmer in de trant van begeleiding. Iets wat jullie wel pretenderen op jullie website. Deze feedback hebben wij ook gedeeld via de email maar tot op heden daar geen reactie op mogen ontvangen. Ook hebben wij 4x een mail moeten sturen of ze ajb onze patiëntgegevens wilde sturen naar de nieuwe tandarts. Met als klap op de vuurpijl kregen wij weken later een factuur in de brievenbus voor het niet komen opdagen bij een afspraak. Deze afspraak kon niet doorgaan door een positieve zelftest (waar we bewijs van hebben) waarvoor wij gebeld hebben. Aan de telefoon werd er gezegd dat het inderdaad dan niet de bedoeling is dat je zou komen. Aan de telefoon werd ook niks gezegd over een eventuele boete…. Maar dan wel een factuur sturen als je eenmaal maanden later besluit weg te gaan. Doe jezelf een plezier en kies een andere tandarts.
Duidelijke uitleg
3
Behandeltijd
1
Is deskundig
4
Aanbeveling
1
2.3